Gå til innhold

Lamek`s Garasje. e34 550i Alpina:-D


Lamek
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg bøyer meg i støvet, makan til pågangsmot [-o<

God jul da Steffen

Har bestillt time andre uka i januar hos merkeforhandler som skal bekrefte at bilen er bygget ettet m5 specs så jeg må bli ferdig..

Er egentlig bare ca 6 timers jobb, men skal shine og gjøre det litt fint så da går det nok noen timer ekstra..

Skal kjøre sørover med 525eksos.. skal få svendsen eksos til å lage et skikkelig annlegg i trondheim:)

God jul John:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sintrede råder ja. Men det er det i s54 og og di tåler jo litt. Er jo god plass til turboen der fremme! :D

Ja det ble bedre plass en jeg trodde.. fjerner spylervesketanken så får jeg plassert den der.. sparer mye jobb på det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bedre blir det og.

Vil tro det ja:) er flere plass på bunnpanna jeg kan sette inn slangenippel til oljeretur uten å måtte bore eller sveise, så det blir mindre jobb en jeg harre trodd.. Hadde også belaget meg på å bygge om til tannstang, men det slipper jeg også:) Er jo ganske grei plass til grenrør selv om den er der uten at jeg trenger å heve motoren.. Nå ligger den ca 2cm over traversen.. er 1cm klaring mellom dynamo og rammevange på venstre side..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bedre blir det og.

Vil tro det ja:) er flere plass på bunnpanna jeg kan sette inn slangenippel til oljeretur uten å måtte bore eller sveise, så det blir mindre jobb en jeg harre trodd.. Hadde også belaget meg på å bygge om til tannstang, men det slipper jeg også:) Er jo ganske grei plass til grenrør selv om den er der uten at jeg trenger å heve motoren.. Nå ligger den ca 2cm over traversen.. er 1cm klaring mellom dynamo og rammevange på venstre side..

Da ligger din 5cm lengre opp en min, og lengre frem.

Jeg gjorde om travers, så jeg fikk senka motoren mest mulig, og da fikk den lengre bak, uten å måtte gjøre om tunnelen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bedre blir det og.

Vil tro det ja:) er flere plass på bunnpanna jeg kan sette inn slangenippel til oljeretur uten å måtte bore eller sveise, så det blir mindre jobb en jeg harre trodd.. Hadde også belaget meg på å bygge om til tannstang, men det slipper jeg også:) Er jo ganske grei plass til grenrør selv om den er der uten at jeg trenger å heve motoren.. Nå ligger den ca 2cm over traversen.. er 1cm klaring mellom dynamo og rammevange på venstre side..

Da ligger din 5cm lengre opp en min, og lengre frem.

Jeg gjorde om travers, så jeg fikk senka motoren mest mulig, og da fikk den lengre bak, uten å måtte gjøre om tunnelen :)

Jeg tenkte på å shimse travers, men synes den ligger fint nå.....

Hva gjorde du med traversen din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[qote=Jørgen-A]Mye bedre blir det og.

Vil tro det ja:) er flere plass på bunnpanna jeg kan sette inn slangenippel til oljeretur uten å måtte bore eller sveise, så det blir mindre jobb en jeg harre trodd.. Hadde også belaget meg på å bygge om til tannstang, men det slipper jeg også:) Er jo ganske grei plass til grenrør selv om den er der uten at jeg trenger å heve motoren.. Nå ligger den ca 2cm over traversen.. er 1cm klaring mellom dynamo og rammevange på venstre side..

Da ligger din 5cm lengre opp en min, og lengre frem.

Jeg gjorde om travers, så jeg fikk senka motoren mest mulig, og da fikk den lengre bak, uten å måtte gjøre om tunnelen :)

Jeg tenkte på å shimse travers, men synes den ligger fint nå.....

Hva gjorde du med traversen din da?

Kapp og sveis :)

Jørgen: Hehe, ble ett hakk i sparekonto'n nå :P Men jeg kommer til å begynne å bygge når jeg kommer på plass i julegaven min selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...