Gå til innhold

Lamek`s Garasje. e34 550i Alpina:-D


Lamek
 Share

Anbefalte innlegg

Går det ikke å bare ha det som org og kjør ene linja som går bak innom brekket?

da vil du låse ene fremhjulet og bakhjulet eller kun ene bakhjulet nårøman drar i brekket.

det er feil. trykket går kun til bakhjula. ;)

sett på ett t.stykke ett brekket og ta begge røra inn på samme så går det fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Går det ikke å bare ha det som org og kjør ene linja som går bak innom brekket?

da vil du låse ene fremhjulet og bakhjulet eller kun ene bakhjulet nårøman drar i brekket.

det er feil. trykket går kun til bakhjula. ;)

sett på ett t.stykke ett brekket og ta begge røra inn på samme så går det fint.

Hva med det diagonale bremsesystemet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har overhode ikke peiling på dette men det som virker mest logisk for meg er og kaste det diagonale greiene. Og bruke det ene uttaket på hovedsylindern og et t-stykke og koble framhjula innpå også dra det andre uttaket bakover og innom håndbrekket og vidre bak til ett nytt t stykke og it til hvert hjul? Når du drar i brekket så trykker du jo veske bakover så jeg tror ikke det det vil ha noe innvirkning på bremsene sånn ellers.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har overhode ikke peiling på dette men det som virker mest logisk for meg er og kaste det diagonale greiene. Og bruke det ene uttaket på hovedsylindern og et t-stykke og koble framhjula innpå også dra det andre uttaket bakover og innom håndbrekket og vidre bak til ett nytt t stykke og it til hvert hjul? Når du drar i brekket så trykker du jo veske bakover så jeg tror ikke det det vil ha noe innvirkning på bremsene sånn ellers.

Mvh

Da tenker du likt som meg:)

Eneste problemet som kan oppstå da er at om men bremser med pedalen samtidig som man bruker brekket er at ventilen i brekket kan henge seg og bakhjulene forblir låst,, er ikke alle brekk dette er et problem på, men det kan uansett løses med en ventil man legger inn som gjør sånn at man ikke får baktrykk på brekket om man bruker pedalen samtidig:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har overhode ikke peiling på dette men det som virker mest logisk for meg er og kaste det diagonale greiene. Og bruke det ene uttaket på hovedsylindern og et t-stykke og koble framhjula innpå også dra det andre uttaket bakover og innom håndbrekket og vidre bak til ett nytt t stykke og it til hvert hjul? Når du drar i brekket så trykker du jo veske bakover så jeg tror ikke det det vil ha noe innvirkning på bremsene sånn ellers.

Mvh

Da tenker du likt som meg:)

Eneste problemet som kan oppstå da er at om men bremser med pedalen samtidig som man bruker brekket er at ventilen i brekket kan henge seg og bakhjulene forblir låst,, er ikke alle brekk dette er et problem på, men det kan uansett løses med en ventil man legger inn som gjør sånn at man ikke får baktrykk på brekket om man bruker pedalen samtidig:P

ja. men da er det jo bare og kjøre på da? :) hvor mye man bruker brekket og bremser er vell opp til hverenkelt kjørestil. men selv så har det vært ytterst få ganger jeg har brukt brekken. får det egentlig ikke til så har kun hent seg jeg har brukt det istedet for og låse på gir. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker heller aldri brekk forå sladde. så ser ikke vitsen med hyd brekk :P

om du har sladda med bil som har skikkelig brekk så skal jeg love deg at du vil egentlig ikke kjøre noe annet..

brekk er et must ved banekjøring mener jeg, mye bedre, og mye mer moro!! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker heller aldri brekk forå sladde. så ser ikke vitsen med hyd brekk :P

om du har sladda med bil som har skikkelig brekk så skal jeg love deg at du vil egentlig ikke kjøre noe annet..

brekk er et must ved banekjøring mener jeg, mye bedre, og mye mer moro!! 8)

herlig følelse av og hente maks fart ned strekka, henge i brekket og clutche inn i svingen nær point of no return.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...