martinwenberg Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Blir bra det her! Skal du på acr på lørdagen og?
Lamek Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Skrevet Juni 8, 2012 M30 enda yngve:) Så treig han er da Er ikke du på vei nordover da Yngve?
Lamek Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Skrevet Juni 8, 2012 Bilen fungerer som juling:) Fin og kjøre og bruker masse dekk:)
thorbis Skrevet Juni 10, 2012 Skrevet Juni 10, 2012 var du som dreiv og testa m30 her om dagen på nesna ja. har jobba der oppe noen uker nå for helgelandskraft. du som har verksted nede ved kaia?
Mikael-B Skrevet Juni 10, 2012 Skrevet Juni 10, 2012 Hvorfor står det S54 i youtube filmen? Er det ikke M30 ? Grom bil hvertfall, så ut til å få god fart der og!
APedersen Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 Så meget bra ut på treffet Jeg og farsan kjørte bak deg en runde i en RX7 når du drifta litt i svingen før langstrekka om jeg ikke tar helt feil Hadde også lavvo ganske nær deg
Lamek Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Skrevet Juni 11, 2012 var du som dreiv og testa m30 her om dagen på nesna ja. har jobba der oppe noen uker nå for helgelandskraft. du som har verksted nede ved kaia? Stemmer:) Var litt testing før treffet ja:) Fikk gitt asfalten litt "Tanning" her og der:-p Skal du jobbe lenge her oppe?
Lamek Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Skrevet Juni 11, 2012 Så meget bra ut på treffet Jeg og farsan kjørte bak deg en runde i en RX7 når du drifta litt i svingen før langstrekka om jeg ikke tar helt feil Hadde også lavvo ganske nær deg Ja det ble litt drifting... Mangler bare 4-500hk:-p Måtte ha sånn himmla fart inn i svingene for å få ut hekken så d ble litt snurringer her og der:)
thorbis Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 var du som dreiv og testa m30 her om dagen på nesna ja. har jobba der oppe noen uker nå for helgelandskraft. du som har verksted nede ved kaia? Stemmer:) Var litt testing før treffet ja:) Fikk gitt asfalten litt "Tanning" her og der:-p Skal du jobbe lenge her oppe? nei er ferdig der for min del, mn blir noen kollegaer som kommer til og drive der fram til november er planen.
Lamek Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Skrevet Juni 11, 2012 Ellers er jeg storfornøyd med understellet.. Helt perfekt for mitt bruk.. Bilen styrer seg stort sett helt selv så man justerer bare med gassen i svingene:), men blir litt oppgraderinger da den er litt høy enda også krenger den litt.. Blir m5 stabstag fremme og Gs performance coilovere.. Blir også montering Hyd brekk og selholmventil.. Vurderer også kjøling på gir og diff..
///MoePower Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 Måtte ha sånn himmla fart inn i svingene for å få ut hekken så d ble litt snurringer her og der:) Har faktisk en av snurringene dine på film fra jeg nådde deg igjen utpå banen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå