Gå til innhold

Lamek`s Garasje. e34 550i Alpina:-D


Lamek
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var du som dreiv og testa m30 her om dagen på nesna ja. har jobba der oppe noen uker nå for helgelandskraft. du som har verksted nede ved kaia?

Stemmer:) Var litt testing før treffet ja:) Fikk gitt asfalten litt "Tanning" her og der:-p Skal du jobbe lenge her oppe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så meget bra ut på treffet :) Jeg og farsan kjørte bak deg en runde i en RX7 når du drifta litt i svingen før langstrekka om jeg ikke tar helt feil :) Hadde også lavvo ganske nær deg

Ja det ble litt drifting... Mangler bare 4-500hk:-p Måtte ha sånn himmla fart inn i svingene for å få ut hekken så d ble litt snurringer her og der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var du som dreiv og testa m30 her om dagen på nesna ja. har jobba der oppe noen uker nå for helgelandskraft. du som har verksted nede ved kaia?

Stemmer:) Var litt testing før treffet ja:) Fikk gitt asfalten litt "Tanning" her og der:-p Skal du jobbe lenge her oppe?

nei er ferdig der for min del, mn blir noen kollegaer som kommer til og drive der fram til november er planen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er jeg storfornøyd med understellet.. Helt perfekt for mitt bruk.. Bilen styrer seg stort sett helt selv så man justerer bare med gassen i svingene:), men blir litt oppgraderinger da den er litt høy enda også krenger den litt.. Blir m5 stabstag fremme og Gs performance coilovere.. Blir også montering Hyd brekk og selholmventil.. Vurderer også kjøling på gir og diff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...