Gå til innhold

Lamek`s Garasje. e34 550i Alpina:-D


Lamek
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble litt store disse felgene.

Har sendt inn contour felgene til sandblåssing og pulverlakk så det blir nok dem som havner på bilen etterhvert:)

Gleder meg også til k-sportn kommer slik at jeg får den litt ned.. ser jo ut som at den er redd veien:)

Noen som vet hvordan det er å kjøre toyo r888 på gaten?

Sikker på at de virker like store når du får senka den? En jeg jobber med har sånne på sin e34 og det ser veldig bra ut synes jeg.

R888 på gata suger rett og slett :-) Bråker rimelig greit i forhold til andre dekk og i regnevær tar de over styringa så du slipper å tenke på sånt selv :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt store disse felgene.

Har sendt inn contour felgene til sandblåssing og pulverlakk så det blir nok dem som havner på bilen etterhvert:)

Gleder meg også til k-sportn kommer slik at jeg får den litt ned.. ser jo ut som at den er redd veien:)

Noen som vet hvordan det er å kjøre toyo r888 på gaten?

Sikker på at de virker like store når du får senka den? En jeg jobber med har sånne på sin e34 og det ser veldig bra ut synes jeg.

R888 på gata suger rett og slett :-) Bråker rimelig greit i forhold til andre dekk og i regnevær tar de over styringa så du slipper å tenke på sånt selv :wink:

Mulig du har rett... Hmmm.. Må kanskje bare vente til jeg har fått på k-sport og se hvordan det bir, men må få valset kanten på hjulbuene bak da.. Subber litt slik den er nå..

Det jeg er minst fornøyd med er egentlig kjørbarhet. Den ble fryktelig vinglete, men det kan jo være mange årsaker.. Hjulstilling, Slakke, Dekktype osv osv.. Får ta en sjekk på forstillinga og kanskje prøve noen andre dekk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så enkelt? Er jo snakk om alvorlige straffegebyr, men de har vel ingen mulighet til å måle effekten.. Så går vel godt da;)

De kan ihvertfall ikke kreve at du skal betale hk-avgift, for det er i praksis det samme som at de godkjenner bilen. :)

Nåh, men straffegebyr og avskilting..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en sjanse man må være villig til å ta:)

Er en merkelig slakke i forstillingen så jeg lurer på om jeg skal sette den inn på GS en dag så dem får lokalisere feilen og gjøre den klar for teknisk. Måtte avbestille timen jeg hadde da det har dukket opp noen småting..

Må bytte bremseslagnger da dem som står på er stålomspunnet, finne ut av slakke i forstilling og skaffe TUV på senkefjærer, evt bytte fjærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...