Gå til innhold

Lamek`s Garasje. e34 550i Alpina:-D


Lamek
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Om du får typegodkjent den med uorginal motor (S54) og Bi Turbo papirene direkte fra utlandet så blir du den første i Norge noensinne. Alt som er sagt og prøvd omkring dette tidligere tilsier at det ikke går.

Man får jo ikke engang registert en E30 325 med uorginale felger i Norge som førstegangsgodkjenning. Alt må være ifølge ECE dokumentet.

Får du til dette blir du legende. Seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oddis, jeg tenker litt det samme som deg. Om du får dette til Lamek, så er det dødsrått, men helt ærlig - det hørtes litt for lettvint ut... Og er det en ting jeg har lært meg, så er det at ingenting gøy er verken lettvint eller billig i dette landet. Her skal en få svi for å ha det morro.

Og hvor fikk du 24000 kr i alt toll fra? Har tollvesenet satt sammen en "prisliste" nå? Før måtte en jo betale full pupp inn, og så fikk en tilbake en avgjørelse fra tollvesenet + penger. Og hva de satte avgiften til, var varierende...

Ikke noe imot deg her Lamek, bare litt skeptisk. Men ønsker deg alt vel, og håper du får dette til. For det kan åpne mange dører for oss andre dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...