Lamek Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Fikk i et slikt sett fin liten detalj:) Skulle bare stått "Killer" bak Også har jeg fått tak i kanalskjørt. Mangler egentlig bare bakfanger nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondreh Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 M5 listene blir jo pysete hvis det går rett vei ble det bredfront panser på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 M5 listene blir jo pysete hvis det går rett vei ble det bredfront panser på deg? Jepp. Skal få hentet det ganske snart:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petrolhead Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Spennende og tøft prosjekt! Jeg sendte inn søknad for ombygging til å gjøre dette på en e46 m3 for et lite halvår siden. Venter fortsatt på svar. Hvor lang tid bruker det å ta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Spennende og tøft prosjekt! Jeg sendte inn søknad for ombygging til å gjøre dette på en e46 m3 for et lite halvår siden. Venter fortsatt på svar. Hvor lang tid bruker det å ta? Hender at man ikke får svar i det hele tatt desverre. Og noen ganger tar det bare noen dager:) Tror bare du må sende søknaden på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Liten bildeupdate da:) Får god plass for både cdi og sprut nedi her:) Har laget fester så nå sitter dem fast Stusselig Vasking og opprydding blir det nedi her etterhvert:) Blir så mye finere:) krom er hattkall Shadowline er finere ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Ett ord: Rått. Ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Og sist men ikke minst! Fjærbein på vei til K-sport i England Så får jeg dem tilbake ferdig sveist, lakert og med TUV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Blir bare et råskinn denne når du blir ferdig. "Når det er sakt, så håper jeg du fullfører dette prosjektet." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Enig med de over,dette må bli rått!! Bare gjør den ferdig.. har du noe tidsperspektiv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Blir bare et råskinn denne når du blir ferdig. "Når det er sakt, så håper jeg du fullfører dette prosjektet." Jeg lover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Enig med de over,dette må bli rått!! Bare gjør den ferdig.. har du noe tidsperspektiv? Håper å ha den kjørbar iløpe av neste sommer:) Tid og penger som bestemmer det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Blir bare et råskinn denne når du blir ferdig. "Når det er sakt, så håper jeg du fullfører dette prosjektet." Jeg lover Bra, gleder meg til denne blir ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 ka oppsett blir det på det k.sport settet? pris på ferdig kitt hvis du sender fjærbein til de? tuv på alle motorstr i e34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 ka oppsett blir det på det k.sport settet?pris på ferdig kitt hvis du sender fjærbein til de? tuv på alle motorstr i e34? Blir det kittet for gatebruk:) ca 11000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå