98_525TDS Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Hei! Jeg tenkte å montere nytt frontsett i min bmw. Min bil har da bass,mellomtone å diskant i dørene. Elementene jeg skal montere er Focal bass og diskant... Men kan man koble opp nytt delefilter og høyttalere på de originale ledningene fra spilleren som er originalt i bilen?? Evt farge på ledningene som skal på input på det nye delefiltret? Takker stort for svar! Ruben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Skal du bruke forsterker, eller cd-spiller til å drive frontsettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
98_525TDS Skrevet April 10, 2011 Forfatter Share Skrevet April 10, 2011 I første omgang blir det original spilleren som skal ta seg av jobben. Hvis den originale cd-spilleren har innebyggd forsterker? eller er gjemt en annen plass i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 Er det ett Focal Komponent sett du skal montere? trenger ikke forsterker på det i utgangspunktet da Focal sine Komp sett er veldig lettdrevne men jeg tror ikke det er så mye futt i den fabrikkmonterte spilleren, sikkert 4x15-20w eller noe sånn, så jeg vil anbefale deg å bytte spiller også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
98_525TDS Skrevet April 10, 2011 Forfatter Share Skrevet April 10, 2011 Blir ny spiller og etterhvert. Men akkurat nå var det kun oppkoblingen av høyttalerne, og hvilken av ledningene i dørene som skal i de nye delefiltrene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 Blir ny spiller og etterhvert. Men akkurat nå var det kun oppkoblingen av høyttalerne, og hvilken av ledningene i dørene som skal i de nye delefiltrene.. Kan ikke bruke ledningene i dørene da det er delefilter der fra før, den lille printplaten som står i høyttalerkassene. Det jeg gjorde var å borre hull i det delefilteret for å trekke kabler gjennom der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
98_525TDS Skrevet April 10, 2011 Forfatter Share Skrevet April 10, 2011 Okay,var det jeg tenkte. har funnet ett koblingskjema som jeg får prøve å jobbe ut fra.. Blir da å ta ledningene fra den originale forsterkeren i bagasjerommet å koble opp den nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå