Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

takker for respons, så en mtech 2 bakfanger på brukten her, så da følger jeg nok opp med en mtech 2 evnt foran, men føler det er det de fleste tar! Vil skille meg litt ut

Skrevet

Da har jeg fått tak i utstyrliste med hjelp fra koed:)

Har da funnet ut at dette er en original mtech 1! noe jeg ikke visste fra før av:)

Hva forskjellene er vet jeg dog ikke, litt interiør stasj o.l.?

Skrevet
Da har jeg fått tak i utstyrliste med hjelp fra koed:)

Har da funnet ut at dette er en original mtech 1! noe jeg ikke visste fra før av:)

Hva forskjellene er vet jeg dog ikke, litt interiør stasj o.l.?

Da er det vertfall berre å finne seg en mtech 1 frontfanger!

Forsjellen er litt intriør ja, og ikke minst mtech stylinga. Kansje litt lavere understell også?

Skrevet

leiter som f*** etter mtech 1 front fanger men er ikke lett å komme over!

Denne er godkjent senket og meget stiv!

Så stiv at det nesten virker som den har sperre, da den alltid slipper likt på begge hjula:)

Tips til andre ting jeg kan gjøre med bilen utseende messig?:)

Skrevet

Fikk bilen opp på bukk i dag, og til min store overaskelse så var den enormt med rust som nå må fikses:\

dvs, ihjel rustede kanaler, hull i torpedovegg, hull i gulv, hull ved bensinpumpe! masse rust i hjulbuene:\

Skrevet

burde jo sjekka litt mer nøye når du handler en så gammel ungdomskjørt bil! har sett denne bilen flere ganger, bor vel i vennesla eller omegn ?

Skrevet

har pratet med han, han visste ingenting om det da han ikke har brukt den på et års tid!

Måtte ta buss for å hente den, prøvde å se under bilen osv men den er så vanvittig lav at det var ikke lett å se noe!

Har en kar på saken som holder på å fikse det nå så ja skal fikse alt sammen!

ikke mye jeg får gjort med saken annet enn å fikse det:) selvom det var jo synd at den var så ille! da utgangspunktet var at det er litt rust i jekkfestene og bremserør som må fikses!

Skrevet

har pratet med han, han visste ingenting om det da han ikke har brukt den på et års tid!

Måtte ta buss for å hente den, prøvde å se under bilen osv men den er så vanvittig lav at det var ikke lett å se noe!

Har en kar på saken som holder på å fikse det nå så ja skal fikse alt sammen!

ikke mye jeg får gjort med saken annet enn å fikse det:) selvom det var jo synd at den var så ille! da utgangspunktet var at det er litt rust i jekkfestene og bremserør som må fikses!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...