Janthomas Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 er jo min første bil, og var såppass gira når jeg var der i tillegg! Men tar det ikke så tungt, alt kan repareres! Den skal nok bli fin igjen tro du meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Den holdninga liker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 er min feil som ikke sjekket godt nok, så ser ikke noe poeng å lage krøll ut av det! Selvom jeg er meget fornøyd med bilen bortifra rusten, har da fått røyklagt skien endel også ser jeg det som en bonus at jeg fant ut at det er en orig mtech1 som forrige eier ikke visste selv:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 er min feil som ikke sjekket godt nok, så ser ikke noe poeng å lage krøll ut av det! Selvom jeg er meget fornøyd med bilen bortifra rusten, har da fått røyklagt skien endel også ser jeg det som en bonus at jeg fant ut at det er en orig mtech1 som forrige eier ikke visste selv:) Bra holdning, ja! Er interiør bra, da? Original m-tech 1 er kjempepositivt, så lenge du får tak i framfanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet April 14, 2011 Forfatter Share Skrevet April 14, 2011 interiøret er 100% strøkent, eneste er et shabby hanskerom som er ganske kjent på e30:) men det skal også fikses! så er bare rusten, resten har vært bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Du får legge ut noen flere bilder fremover da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet April 14, 2011 Forfatter Share Skrevet April 14, 2011 var også skinntrekk over setene, men syntes at det orig sportsinteriøret var penere:) Forventet at det var slitt siden skinntrekk var tatt over men det var det ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet April 14, 2011 Forfatter Share Skrevet April 14, 2011 klart å miste tlf så har ikke kamera atm, men skal knipses litt når jeg skal være med på reperasjoner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Er det skinn eller stoff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet April 14, 2011 Forfatter Share Skrevet April 14, 2011 er stoff:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet April 14, 2011 Forfatter Share Skrevet April 14, 2011 da har det blitt funnet enda mer rust, dvs at hele gulvet må omtrent byttes! Noen som aner åssen rettigheter jeg har her angåend forrige kjøper o.l.? Trenger også forslag til bra effekt anlegg, chip og vassere kam:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Hele gulvet!? Oh holy... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet April 14, 2011 Forfatter Share Skrevet April 14, 2011 oh holy er vel rette ordet:) får legge parkett i den jeg da:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Selger skal i hvertfall selge bilen som forevist, og jeg mener det er ulovlig å holde tilbake opplysninger han er kjent med. Høres litt rart ut at han ovrhodet ikke vet at bilen er rustete når det er så ille... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet April 14, 2011 Forfatter Share Skrevet April 14, 2011 skal ringe forbrukerrådet i morgen og høre litt, mulig jeg kan få han til å betale eller hvertfall dekke endel av reperasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå