316 Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Det burde du, for selv om han ikke har brukt bilen på et års tid så... Ja, dette har ikke blitt slik det siste året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Men for faen, Thomas. Visste ikke at du henta den her Grattis Kjipt å høre med rusta, men blir nok bil ut av det til slutt -Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet April 15, 2011 Forfatter Share Skrevet April 15, 2011 skal love deg det blir bil av dette er på utkikk etter m3 motor og understell nå ser meg nok på flittig i sommer:) eller hele byen skal bli min driftebane riktignok^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeiNicklas Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 ser meg nok på flittig i sommer:) eller hele byen skal bli min driftebane riktignok^^ ^ dette ! Derfor jeg overlever med deg som bror Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet April 15, 2011 Forfatter Share Skrevet April 15, 2011 haha:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 skjer lite, bilen er nå på rustsveising, skal prøve å få til noen før og etter bilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 Har kjøpt meg mtech II frontfanger som er på kampanje nå, Orker ikke den seidl saken som står på! Men er denne bare å montere på eller er det noe spes jeg må gjøre først? annet enn lakkering såklart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 Noen bilder fra jeg besøkte bilen i dag, litt av rusten også.. dette er kun på den ene siden, er like ille på andre siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 Noen bilder fra jeg besøkte bilen i dag, litt av rusten også.. dette er kun på den ene siden, er like ille på andre siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 Noen fler vaskebilder:) altfor deprimerende med rust så muntrer meg med disse og tiden som kommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2011 ikke så mye respons her, men den er iallefall straks ferdig med rustkverkinga:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Høres bra ut! Da mangler du jo bare ny frontfanger da.. blir det lakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 har ny mtech 2 frontfanger liggende:) blir lakk ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2011 da har det vært dødt en stund pga bilen har vært på verksted, men nå er den endelig tilbake etter 4mnd! Litt av hvordan den ble underveis, fikk ikke så mange bilder! halve gulvet, begge kanalene og begge hjulbuene bak måtte lages på nytt omtrent Bilde fra samme dag med vinge på ¨ også kjeda jeg meg i går så jeg tok av vinga for å se hvortdan det ble Ka tycks? med eller uten vinge? Ny frontfanger og skjørter skal også lakkeres snarest å monteres:) Holder for tiden på å koble opp anlegget, samt oppgradere det meste av kabling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markusb Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 Fine greier! Må ha kostet skjorta den rustjobben? Har fått gjort liknende på min, men ikke like omfattende + at verkstedet tok på seg deler av jobben fordi de sa den var fiksa, også var gulvet rusta, så de skifta det på egen regning.. Ang spoileren, så ser den ganske kul ut med, men det gjør 95% av alle uoriginale e30, så hvorfor ikke lage en litt cleanere look og kjøre uten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå