Janthomas Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2011 Fine greier! Må ha kostet skjorta den rustjobben? Har fått gjort liknende på min, men ikke like omfattende + at verkstedet tok på seg deler av jobben fordi de sa den var fiksa, også var gulvet rusta, så de skifta det på egen regning..Ang spoileren, så ser den ganske kul ut med, men det gjør 95% av alle uoriginale e30, så hvorfor ikke lage en litt cleanere look og kjøre uten? den rustjobben kosta meg rundt 25laken.. takket være en råtten selger! liker litt lowrider stilen den får uten vinga, ser annerledes ut i virkeligheten! Men samtidig så er det 2 andre e30 her i byen som også kjører sånn stil, så vil skille meg litt ut med vinge! Skien er en liten by så det har betydning:P har lyst til å få den lavere men har bare 6-7cm klaring under bunnpanna så tør ikke ta den særlig lavere! må evnt prøve å få på 17" bbs rs eller noe i den dur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2011 jah! da har det vært stille her en stund! Bilen skal på Eu godkjenning til fredag, så det blir spennende! Har fått bytta litt foringer osv og skifta felger pga jeg tviler på den hadde gått gjennom med de gamle! Men klarte såklart å sprekke Foringsfeste på diffen! Dvs at den er sprekt i den holderen på difflokket, Foringen sitter fortsatt greit fast, men hvor mye belastning er det egentlig her? og kan det være farlig å kjøre med? Får bare håpe han ikke ser den på EU, sprekken er på toppen så det er ikke noe man ser om man ikke stapper fingeren inn der og kjenner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2011 er ikke så veldig mye feeback her! men prøver fordet! Vurderer sterkt en hellakkering av bilen, da jeg syntes det er litt for mange sorte e30èr og jeg har lyst på en litt penere lakkering! Jeg har 3 alternativer jeg har sett for meg: 1: Wrx blå, med bbs rs eller brock b1 som jeg allerede har 2: Vinrød metallic, med brock b1 3: Alpine white med sort/carbon panser, tak og noen breie sorte felger! Innspill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Behold svart eller alternativ 1... Det hørtes veldig bra ut ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Hadde gått for å beholde den sort om det er org fargen. Sort er kanskje litt anonymt, men fargen kler bilen godt Men om jeg måtte velge et alternativ så måtte det blitt som 316 over her har svart; alt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Alpina-hvit II, med sorte lister, blanke nyrer, og tidsriktige felger (LES: Ikke Brock B1) ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Alpina-hvit II, med sorte lister, blanke nyrer, og tidsriktige felger (LES: Ikke Brock B1) ! +1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2011 Alpina-hvit II, med sorte lister, blanke nyrer, og tidsriktige felger (LES: Ikke Brock B1) ! hehe, brockene fulgte med bilen når jeg kjøpte den:) kule felger absolutt, men en smule oppbrukt føler jeg:) Takker for respons, skal prøve meg litt i photoshop selvom jeg aldri har brukt det^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Jeg hadde en Alpina-hvit E30 før den røde jeg har nå. Med M-tech2 front, rieger sideskjørt (fy skam seg), M-tech2 hekk og M-tech2 vinge. Sorte lister med orginal støtganger foran. Sorte lister, og sota DE. Synes i alle fall det er en fin farge, og er heller ikke noe minus at det er en org BMW-farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Pluss på noen BBS RS med gull senter så har man kremen av iskrem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 God idé Fjeld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 Jeg hadde en Alpina-hvit E30 før den røde jeg har nå. Med M-tech2 front, rieger sideskjørt (fy skam seg), M-tech2 hekk og M-tech2 vinge. Sorte lister med orginal støtganger foran. Sorte lister, og sota DE. Synes i alle fall det er en fin farge, og er heller ikke noe minus at det er en org BMW-farge Har du bilde også da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 Pluss på noen BBS RS med gull senter så har man kremen av iskrem er vel noe sånt som er planen ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Er nok ikke riktig slik jeg ville lagd bilen i dag om jeg hadde den, men i alle fall ser du fargen. Den er litt matt på bildene her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Pluss på noen BBS RS med gull senter så har man kremen av iskrem er vel noe sånt som er planen ja:) Høres bra ut! Da er du på rett spor for å få en skikkelig rå e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå