Janthomas Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 Er nok ikke riktig slik jeg ville lagd bilen i dag om jeg hadde den, men i alle fall ser du fargen. Den er litt matt på bildene her. Takk for bildet:) syntes den var ganske så tøff:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 Pluss på noen BBS RS med gull senter så har man kremen av iskrem er vel noe sånt som er planen ja:) Høres bra ut! Da er du på rett spor for å få en skikkelig rå e30 Får håpe det, må bare finne ut om jeg vil sugetrimme litt, Turbokonvere eller evnt ombygging til m3:) Ble noen setbacks på Eu i dag som må fikses, rust i demperskål/fjærskål, må fikse litt på styringen pga for mye døgang på rattet, også var omtrent alle lys feil^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Takk for bildet:) syntes den var ganske så tøff:) Bare hyggelig Joda, bilen var grei den. Hadde jeg fortsatt hatt den, så hadde skjørta blitt rivd av umiddelbart, og montert touring-skjører, eller M-tech2 skjørter og dørpaneler Og andre felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 Takk for bildet:) syntes den var ganske så tøff:) Bare hyggelig Joda, bilen var grei den. Hadde jeg fortsatt hatt den, så hadde skjørta blitt rivd av umiddelbart, og montert touring-skjører, eller M-tech2 skjørter og dørpaneler Og andre felger Liker å se 4dørs:) altfor mange 2dørs rundt omkring^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Så det var igjen av rust etter at du hadde betalt 20 000 (over det?) for sveising? Hmm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 Så det var igjen av rust etter at du hadde betalt 20 000 (over det?) for sveising? Hmm! Ja det var litt på fjærbeinet gitt! 25000 ble det totalt! det som ble sveiset og fikset var for det meste kanaler,gulv og hjulbuer! fikk til og med beskjed om at den så overaskende bra ut under iforhold til alder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 Da har det blitt bestilt en del deler for å få den eu godkjent, dvs nytt fjærbein, rattkryss og endeledd, også bestilt ny luftfilterbelg da denne var sprekt fant jeg ut og en ny bensinslange:) Planen var og bygge om til m3, men legger det litt på hylla og trimme litt på det jeg har eller kanskje bygge v8? ! Spørsmålet er da bare om jeg skal Sugetrimme dvs:Grenrør,kam,chip,effektanlegg og evnt letta svinghjul! Veit det er grusomt dyrt å sugetrimme, men er jo også gøy;) Eller gå for et rimelig turbokit? Hvis jeg ikke skulle komme utfor en knallbillig v8 som den kan bli godkjent med:) Råd og tips mottas:) Om moderator leser dette så kan denne godt flyttes til prosjekt tråden:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Her er også utstyrslisten jeg fikk om noen skulle være interessert i det, det sier ikke meg så grusomt mye alt dette men:) Vehicle information VIN long WBAAE310901960625 Type code AE31 Type 325I (EUR) M TECHNIC Dev. series E30 () Line 3 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine M20 Cubical capacity 2.50 Power 0 Transmision HECK Gearbox MECH Colour DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181) Upholstery ANTHRAZIT (0211) Prod. date 1986-06-04 Order options No. Description 300 ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH 311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL 333 M TECHNIC SPORTPAKET 339 SATIN CHROME 350 WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM 400 SLIDING SUNROOF MANUAL 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 562 MAP READING LIGHT 704 M SPORT SUSPENSION 708 M-SPORT LEATHER STEERING WHEEL II 821 Norwegen-Ausfuehrung 850 ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT 860 LTRL TURN SIGNAL LIGHT FRT 898 CKD-AUSFUEHRUNG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet November 10, 2011 Forfatter Share Skrevet November 10, 2011 Oppdatering! da har det blitt sendt søknad om godkjenning av M60B30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet November 16, 2011 Forfatter Share Skrevet November 16, 2011 Yaaay Søknaden ble godkjent! Stor takk til Larsen Racing for hjelp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Gratulerer så mye V8 i e30 er rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet November 16, 2011 Forfatter Share Skrevet November 16, 2011 takk for det:) ja det syntes jeg er helt konge:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet November 16, 2011 Forfatter Share Skrevet November 16, 2011 Om det er noen som er drevne i photoshop her og har lyst til å hjelpe meg med et lite valg så vennligst send en pm eller si ifra her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet November 21, 2011 Forfatter Share Skrevet November 21, 2011 fortsatt åpen for tips som kunne kledd bilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet November 21, 2011 Forfatter Share Skrevet November 21, 2011 kan poste for meg selv jeg! null problem det;) Men om noen skulle tilfeldig dette innom så kanskje de har et svar på dette problemet? Bilen har plutselig begynt å få en stygg lyd når jeg sladder til venstre! høres ut som om dekket subber innat men det har jeg sjekket at det ikke gjør, det skjer kun i venstresladd og det har også begynt å komme en slags hvining som følger turtallet! har ikke anlegg så det er ikke noe dynamo støy;) Lurer på om det rett og slett kan være diffen som ikke har det så bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå