Gå til innhold

Janthomas`s E30 (søknad om v8 godkjent) SELGES!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Sliter fortsatt med fargevalg til bilen! er enig at sort er pent men litt for mange sorte e30 rundt omkring, så vil ha noe litt sjeldnere!

bestemmer meg for en ny farge annenhver dag, utrolig vanskelig å få bestemt seg for noe kult!

De kuleste fargene jeg har sett hittil på e30 er vel marrakesh braun, blåfargen som er på bilen til ståle og bilen til anders, men dette er noen av de mest kjente e30ène i norge så syntes ikke det er like kult å kopiere disse og heller finne min egen unike farge!

Har funnet noen kule farger etter prat med lakkerer som er typisk farger som er sort i skygge/mørk og blå eller lilla i sollys typ Techno violet!

Bare å komme med forslag, gjerne bildeeksempler også:)

Her er en jeg har funnet som jeg ikke har noe navn på! syntes kanskje den kan bli litt i meste laget og er ikke særlig glad i perlemor, men pen var den!

ym1hn5b3wa31ilkvgvb3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da har jeg falt for en farge som heter Estoril Blue, eller wrx blå!

Er veldig glad i blåfarge, men har heller ikke lyst til å kopiere ståle sin bil for mye! men er vanskelig i dag å skulle gjøre en bil pen uten å kopiere noe noen har gjort tidligere!

Dilemma nr2: Frontfangeren fra gsbildeler var elendig så skal reklamere på denne!

Bilen er jo en mtech1 så tenker at mtech1 ville passe bilen best, men mtech1 frontfanger virker ganske vanskelig å oppdrive så ser ut som om jeg må kjøre mtech frontfanger med mtech1 sideskjørter og bakfanger!

Nå har jeg ikke sett på muligheter fra usa pga dårlige erfaringer med handling via ebay osv.

Meninger? leite til jeg finner mtech1 front? eller bare kjøre på med mtech 2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

er tydeligvis mye styr med frontfanger vaset! Men den seidl fangeren jeg hadde var kun festet til Skiltplaten dvs limt på den!

Hvordan er det normalt at det gjøres? pleier styling vanligivis og trekker over Støtfangeren? dvs bare metalldelen? for den delen mangler jeg hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opel har en vannvittig kul brunfarge som insignia kommer i, den heter "mahogany brown". Denne fargen er hysterisk kul og mystisk når den er nylakket, ser brun og fin ut i sola og når det er lyst, men blir svart når det er mørkt ute men når du passerer lyktestolper får du ett skinn av brun over bilen, må sees rett og slett :) hær har du ett bilde, men somsakt må sees på in real live:

IMG_1047.jpg

Vist du går for denne fargen får du noe ingen andre har, er 100% sikker på at ingen har lakket en e30 i denne fargen enda da fargen er høvelig ny :) Har lakket denne fargen flere ganger og har en kompis som har en insignia med denne fargen, så kan garantere at vist du er ute etter brun blir du fornøyd ;)

Har du litt mere detalier rundt godkjenning av v8, hva må til får å få dette i boks? Har lenge drømt om E30 med M60 :D

mvh Billakkerer og e30 eier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opel har en vannvittig kul brunfarge som insignia kommer i, den heter "mahogany brown". Denne fargen er hysterisk kul og mystisk når den er nylakket, ser brun og fin ut i sola og når det er lyst, men blir svart når det er mørkt ute men når du passerer lyktestolper får du ett skinn av brun over bilen, må sees rett og slett :) hær har du ett bilde, men somsakt må sees på in real live:

IMG_1047.jpg

Vist du går for denne fargen får du noe ingen andre har, er 100% sikker på at ingen har lakket en e30 i denne fargen enda da fargen er høvelig ny :) Har lakket denne fargen flere ganger og har en kompis som har en insignia med denne fargen, så kan garantere at vist du er ute etter brun blir du fornøyd ;)

Har du litt mere detalier rundt godkjenning av v8, hva må til får å få dette i boks? Har lenge drømt om E30 med M60 :D

Veldig fin farge, kunne minne litt om marrakesch fargen, kanskje litt mørkere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_1047.jpg

Veldig fin farge, kunne minne litt om marrakesch fargen, kanskje litt mørkere?

Er mørkere ja men også mer effekt, sinnsykt kul farge iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns estorilblau hadde blitt jækla tøft på denne her :)

Vært inne på den også, veldig pen farge:) har også vurdert two tone med estoril/lemans blå på toppen og grå på bunn, bare redd for at det fort blir litt mye fast and the furious faktor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...