Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Solgte E34'n her om dagen til fordel for dette nye leketøyet :) Beklager dårlige bilder, more to come :D

Denne skal brukes som sommerbruksbil og skal forhåpentligvis under kniven til høsten/vinter da den kunne trengt noe

skikkelig lakk (er appelsinhud atm). Den ser rufsete ut med mtp lakk og glassfiber koffert og panser og slikt, MEN er helt rå å kjøre !

Planene for denne sesongen er å få den helt komplett innvendig, ta det som måtte være av rust, shine opp motorrom/koffert og få på mellompotte :)

Det som er funnet av rust hittil er i taket ved siden av takluka, ved siden av dempertårn baki, noe nederst på bakplata, buer bak og nederst på hjulkassa i motorrommet. Skal få tatt alt dette utenom taket i sommer håper jeg. Alt etter hva lommeboka tilsier ^^

Skal ha lakk på den ved en senere anledning men dette blir nok ikke noe av før til vinteren igjen..

o2l9jlwbrv34ernl2km7.jpg

eewq3q84z66w8auys571.jpg

pu3h39q0vh15in8okb33.jpg

j2hetxf0m5rdghzyrr7w.jpg

i6ke3qtnfdvt82afgpsg.jpg

• Svar 163
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da var sommerskoa på plass :)

77aybar8rufp6j8y1c64.jpg

Skal inn til eu i mai så blir nok ei lita handleliste :P

-Rustfri mellompotte

-Håndbrekkbånd

-Belter bak

-Mulig skiver bak

Hvordan er det med justerbare topplager på eu ? kan man gå på en smell der ?

Skrevet

tøffe felger, aldri sett sånne før:) et par tips: fjerne de låsene på panser og luke, også få på original fanger foran

Skrevet
tøffe felger, aldri sett sånne før:) et par tips: fjerne de låsene på panser og luke, også få på original fanger foran

Takk for det :) Er forresten Keskin Kt4 om jeg ikke er helt på jordet :P

Ang låser; panser og koffert er i glassfiber og mangler orginale "mekanismer" så låsene kommer til å forbli denne sommeren.

Skal bruke vinteren på å gjøre den skikkelig strøken :)

Fangeren er orginal, er LE leppe

Skrevet
Fangeren er orginal, er LE leppe

ja det er en original LE leppe men det er ikke noen 325i LE leppe. 325i har luftintak i midten til oljekjøleren

Skrevet
Ser ut som KT4 ja. Er det skinninteriør i bilen? Blir artig å følge denne prosessen :)!

Er sort sportskinn foran fra cab tror jeg og stoff bak:)

Veien til strøken er et stykke, men skal bli bra til slutt;) skal prøve å få den så orginal som mulig unntatt understellet, der er det fk coilovers og polyforinger som gjelder:)

Skrevet

Klåfingret kompis av meg fant en knapp i midtkonsollen som kutter strøm til vindusheisene, og etter han trykte på den kuttet vinduet på passasjersiden å virke ;( er lys i bryteren men det skjer nada om man trykker på den. Noen som har vært borti dette her ?

Skrevet
Klåfingret kompis av meg fant en knapp i midtkonsollen som kutter strøm til vindusheisene, og etter han trykte på den kuttet vinduet på passasjersiden å virke ;( er lys i bryteren men det skjer nada om man trykker på den. Noen som har vært borti dette her ?

Noken ?

Skrevet

Om bryteren er gammel og slitt så kan den henge seg opp. Min er også sånn, noen ganger går ikke knappen opp igjen av seg selv og jeg må trykke 4-5 ganger før den løsner. Kjøp ny ;)

Skrevet
Om bryteren er gammel og slitt så kan den henge seg opp. Min er også sånn, noen ganger går ikke knappen opp igjen av seg selv og jeg må trykke 4-5 ganger før den løsner. Kjøp ny ;)

Knappen går ut igjen etter et par forsøk, men den har sikkert sett sine bedre dager ^^ Får handle en ny og prøve igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...