Olan Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Solgte E34'n her om dagen til fordel for dette nye leketøyet Beklager dårlige bilder, more to come Denne skal brukes som sommerbruksbil og skal forhåpentligvis under kniven til høsten/vinter da den kunne trengt noe skikkelig lakk (er appelsinhud atm). Den ser rufsete ut med mtp lakk og glassfiber koffert og panser og slikt, MEN er helt rå å kjøre ! Planene for denne sesongen er å få den helt komplett innvendig, ta det som måtte være av rust, shine opp motorrom/koffert og få på mellompotte Det som er funnet av rust hittil er i taket ved siden av takluka, ved siden av dempertårn baki, noe nederst på bakplata, buer bak og nederst på hjulkassa i motorrommet. Skal få tatt alt dette utenom taket i sommer håper jeg. Alt etter hva lommeboka tilsier ^^ Skal ha lakk på den ved en senere anledning men dette blir nok ikke noe av før til vinteren igjen..
Olan Skrevet April 13, 2011 Forfatter Skrevet April 13, 2011 Da var sommerskoa på plass Skal inn til eu i mai så blir nok ei lita handleliste -Rustfri mellompotte -Håndbrekkbånd -Belter bak -Mulig skiver bak Hvordan er det med justerbare topplager på eu ? kan man gå på en smell der ?
NBCustom Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 tøffe felger, aldri sett sånne før:) et par tips: fjerne de låsene på panser og luke, også få på original fanger foran
Olan Skrevet April 13, 2011 Forfatter Skrevet April 13, 2011 tøffe felger, aldri sett sånne før:) et par tips: fjerne de låsene på panser og luke, også få på original fanger foran Takk for det Er forresten Keskin Kt4 om jeg ikke er helt på jordet Ang låser; panser og koffert er i glassfiber og mangler orginale "mekanismer" så låsene kommer til å forbli denne sommeren. Skal bruke vinteren på å gjøre den skikkelig strøken Fangeren er orginal, er LE leppe
316 Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Ser ut som KT4 ja. Er det skinninteriør i bilen? Blir artig å følge denne prosessen !
thomascr Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Snadder bil, må oppdatere her E30 har alltid's potensiale
TM custom Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Fangeren er orginal, er LE leppe ja det er en original LE leppe men det er ikke noen 325i LE leppe. 325i har luftintak i midten til oljekjøleren
316 Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 En LE-leppe er vel en LE-leppe, finnes ikke forskjell på de så vidt jeg vet.
Endre Hånde Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Jo LE leppene levert på 325 hadde utskåret lufting til oljekjøler..
Olan Skrevet April 14, 2011 Forfatter Skrevet April 14, 2011 Ser ut som KT4 ja. Er det skinninteriør i bilen? Blir artig å følge denne prosessen ! Er sort sportskinn foran fra cab tror jeg og stoff bak:) Veien til strøken er et stykke, men skal bli bra til slutt;) skal prøve å få den så orginal som mulig unntatt understellet, der er det fk coilovers og polyforinger som gjelder:)
316 Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Jo LE leppene levert på 325 hadde utskåret lufting til oljekjøler.. Aha... My bad!
Olan Skrevet April 14, 2011 Forfatter Skrevet April 14, 2011 Klåfingret kompis av meg fant en knapp i midtkonsollen som kutter strøm til vindusheisene, og etter han trykte på den kuttet vinduet på passasjersiden å virke ;( er lys i bryteren men det skjer nada om man trykker på den. Noen som har vært borti dette her ?
Olan Skrevet April 15, 2011 Forfatter Skrevet April 15, 2011 Klåfingret kompis av meg fant en knapp i midtkonsollen som kutter strøm til vindusheisene, og etter han trykte på den kuttet vinduet på passasjersiden å virke ;( er lys i bryteren men det skjer nada om man trykker på den. Noen som har vært borti dette her ? Noken ?
FTE Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Om bryteren er gammel og slitt så kan den henge seg opp. Min er også sånn, noen ganger går ikke knappen opp igjen av seg selv og jeg må trykke 4-5 ganger før den løsner. Kjøp ny
Olan Skrevet April 15, 2011 Forfatter Skrevet April 15, 2011 Om bryteren er gammel og slitt så kan den henge seg opp. Min er også sånn, noen ganger går ikke knappen opp igjen av seg selv og jeg må trykke 4-5 ganger før den løsner. Kjøp ny Knappen går ut igjen etter et par forsøk, men den har sikkert sett sine bedre dager ^^ Får handle en ny og prøve igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå