Olan Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Skrevet Februar 10, 2012 Kunne trengt noe inspirasjon ang lakk da bilen skal til sandblåsing til uka og etter det bærer det av gårde til oppretter/lakk. Står rimelig fast da det er altfor mange farger der ute, men har 3 forskjellige jeg liker godt; Zinnoberrot metallic, avus blå og ruby black. Kom gjerne med forslag og bilder !
Olan Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Skrevet Februar 11, 2012 Bahama Beige Metallic Pen den fargen der Kjenner jeg har en smule lyst på mauritius blå igjen også.. Dype farger med god glans er det lite som slår Førstebilen 92' 325
Olan Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Skrevet Februar 15, 2012 Et par kjappe spørsmål; Er det mye jobb å fjerne batteriplata i motorommet ? Hvor får jeg kjøpt disse cab-avstiverene til dempertårna ? Noe tips til strukturmasse og epoxygrunning som er bra og ikke koster skorta ? Bilen skal sandblåses så regner med at det går en del
Olan Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Skrevet Februar 15, 2012 hvorfor skal du fjerne bateriplata? Er noe rust der, samt at jeg har batteriet baki. Og vil det ikke bli bedre plass mtp en annen motor nedi der?
diohrvik Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 hvorfor skal du fjerne bateriplata? Er noe rust der, samt at jeg har batteriet baki. Og vil det ikke bli bedre plass mtp en annen motor nedi der? tja, bare vist du skal til med turbo, ellers er den vel ikke så mye i veien. På min bil hadde jeg ikke fjernet den, bare fiksa rusta. Har selv bateriet baki, men syns ting skal være "orginalt" om du skjønner men er vel ikke noe kunst å fjærne den, om du vil det. kappkapp
Olan Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Skrevet Februar 15, 2012 hvorfor skal du fjerne bateriplata? Er noe rust der, samt at jeg har batteriet baki. Og vil det ikke bli bedre plass mtp en annen motor nedi der? tja, bare vist du skal til med turbo, ellers er den vel ikke så mye i veien. På min bil hadde jeg ikke fjernet den, bare fiksa rusta. Har selv bateriet baki, men syns ting skal være "orginalt" om du skjønner men er vel ikke noe kunst å fjærne den, om du vil det. kappkapp Da er det kanskje ikke noe vits å fjerne den, nei Er enig i at det skal se orginalt ut, selv
Olan Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Skrevet Februar 15, 2012 Par bilder jeg tok under gårsdagens øk; Demonterte begge dører for å klargjøre sandblåsing og lakk (skikkelig møkkajobb!) Bakplata skal byttes så må prøve å grave vekk gammel "gummimasse" etter tidligere eiere som har "reparert" litt..(Også en møkkajobb!!) Dagens lille høydepunkt; fikk tilbake coiloversa fra glassblåsing:)
Olan Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Skrevet Februar 15, 2012 Hvilke coilovers er det? Fk? Er FK ja gørrstivt
Olan Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Skrevet Februar 21, 2012 Da er bilen levert til sandblåsing, og jeg mener jeg har fått bestemt meg ang farge; Ruby Black
Olan Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Skrevet Februar 23, 2012 Siden jeg tok hele elnettet ut av bilen så tenkte jeg å gi det en "overhaling" med å gå over "klipp-og-lim-skjøter" og teip. Noen som vet hvor man får kjøpt sånn selvklebende teip eller sånn "tøyteip" som er der orginalt ?
diohrvik Skrevet Februar 24, 2012 Skrevet Februar 24, 2012 "hockey teip" er det noen som bruker, også har gasolin.no hvertfall to forskjellige;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå