Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne trengt noe inspirasjon ang lakk da bilen skal til sandblåsing til uka og etter det bærer det av gårde til oppretter/lakk.

Står rimelig fast da det er altfor mange farger der ute, men har 3 forskjellige jeg liker godt; Zinnoberrot metallic, avus blå og ruby black.

Kom gjerne med forslag og bilder ! :)

• Svar 163
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Bahama Beige Metallic 8)

Pen den fargen der :)

Kjenner jeg har en smule lyst på mauritius blå igjen også.. Dype farger med god glans er det lite som slår :)

Førstebilen 92' 325

x4cgo431jt203suhqk6c.jpg

Skrevet

Et par kjappe spørsmål;

Er det mye jobb å fjerne batteriplata i motorommet ?

Hvor får jeg kjøpt disse cab-avstiverene til dempertårna ?

Noe tips til strukturmasse og epoxygrunning som er bra og ikke koster skorta ? Bilen skal sandblåses så regner med at det går en del :o

Skrevet
hvorfor skal du fjerne bateriplata?

Er noe rust der, samt at jeg har batteriet baki. Og vil det ikke bli bedre plass mtp en annen motor nedi der? :)

Skrevet

Er noe rust der, samt at jeg har batteriet baki. Og vil det ikke bli bedre plass mtp en annen motor nedi der? :)

tja, bare vist du skal til med turbo, ellers er den vel ikke så mye i veien. På min bil hadde jeg ikke fjernet den, bare fiksa rusta. Har selv bateriet baki, men syns ting skal være "orginalt" om du skjønner :)

men er vel ikke noe kunst å fjærne den, om du vil det. kappkapp :mrgreen:

Skrevet

tja, bare vist du skal til med turbo, ellers er den vel ikke så mye i veien. På min bil hadde jeg ikke fjernet den, bare fiksa rusta. Har selv bateriet baki, men syns ting skal være "orginalt" om du skjønner :)

men er vel ikke noe kunst å fjærne den, om du vil det. kappkapp :mrgreen:

Da er det kanskje ikke noe vits å fjerne den, nei :) Er enig i at det skal se orginalt ut, selv :)

Skrevet

Par bilder jeg tok under gårsdagens øk;

Demonterte begge dører for å klargjøre sandblåsing og lakk (skikkelig møkkajobb!)

o12wraejvk8afxnidq2e.jpg

Bakplata skal byttes så må prøve å grave vekk gammel "gummimasse" etter tidligere eiere som har "reparert" litt..(Også en møkkajobb!!)

g0uuf39sruakrol8knhz.jpg

Dagens lille høydepunkt; fikk tilbake coiloversa fra glassblåsing:)

g3zeh61thuwxljodpp3e.jpg

Skrevet

Siden jeg tok hele elnettet ut av bilen så tenkte jeg å gi det en "overhaling" med å gå over "klipp-og-lim-skjøter" og teip.

Noen som vet hvor man får kjøpt sånn selvklebende teip eller sånn "tøyteip" som er der orginalt ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...