Gjest atlis Skrevet Februar 24, 2012 Skrevet Februar 24, 2012 Jasså Olan du holder koken! Hørte dere har verksted på sekkefabrikken? hvem er med der ? Og evnt plass til en til ? Skal bli ferdig med m3n nå snart, så skal jeg ordne meg en e30 med s50 til neste år e36 blir for nytt!
Olan Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Skrevet Februar 24, 2012 Går sakte men sikkert fremover ja:p hos oss er det rimelig fullt for øyeblikket.. du kan jo snakke med morten som lakker; han nevnte for meg at han hadde plass som han ville leie ut på findal:)
Olan Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Skrevet Februar 26, 2012 Vet ikke, var like ved der han bor:)
Olan Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Skrevet Februar 29, 2012 Lenge leve ubesluttsomhet! Da er Ruby black fargen skrota, og får ikke bestemt meg at all! Trodde ikke valg av farge skulle være så forbanna vanskelig :s Noen som vet hvordan farge dette er ? Kom gjerne med bilder av kule preface'r som ikke er røde, jeg synes rødt er blitt litt "vanlig"..
M|Fjeld Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 Lenge leve ubesluttsomhet! Du er ikke alene Men men, her er noen bilder jeg fant på pcen
Olan Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Skrevet Februar 29, 2012 Fargevalg er noe herk:p Hvit blir litt for wow for min del, grå kunne også vært fint men er redd det kan bli litt kjedelig etterhvert Farge er det på den nest nederste der?
M|Fjeld Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 Har vært borti det selv Hvit er en ganske "her kommer jeg!" farge. Dumt hvis man vil være smått anonym Grått er rått med riktig felgkombinasjon Men den nederste.. Vet ikke hva slags farge det er, men er grå/grønn utifra hva jeg klarer å se
Olan Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Skrevet Mars 1, 2012 Har ikke planer om å være så altfor anonym, men vil ha en dyp, gjerne mørk farge
Olan Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Skrevet Mars 1, 2012 Noen som har bilde av daytona violet/techno violet e30 ? Minns jeg har sett en slik preface på forumet her en plass
Sturlis Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Daytonaviolet: Techno er endel mørkere, den ser jo nesten svart ut mesteparten av tia
Olan Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Skrevet Mars 1, 2012 Hmm, kunne den vært kul a tro? lilla er ikke så veldig normalt heller:) Dette er vel også Daytona ?
Olan Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Skrevet Mars 3, 2012 Noen som vet hvor jeg kan handle slike uniballs som passer til IE stabstag ? Veldig tungvint om jeg må bestille fra IE..
FTE Skrevet Mars 3, 2012 Skrevet Mars 3, 2012 Fargevalg er noe herk:pHvit blir litt for wow for min del, grå kunne også vært fint men er redd det kan bli litt kjedelig etterhvert Farge er det på den nest nederste der? Den nest nederste der er Torek sin, den er Delphin Grau.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå