Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jasså Olan du holder koken!:P Hørte dere har verksted på sekkefabrikken? hvem er med der ? Og evnt plass til en til ?

Skal bli ferdig med m3n nå snart, så skal jeg ordne meg en e30 med s50 til neste år :) e36 blir for nytt!

• Svar 163
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Går sakte men sikkert fremover ja:p hos oss er det rimelig fullt for øyeblikket.. du kan jo snakke med morten som lakker; han nevnte for meg at han hadde plass som han ville leie ut på findal:)

Skrevet

Lenge leve ubesluttsomhet! Da er Ruby black fargen skrota, og får ikke bestemt meg at all! Trodde ikke valg av farge skulle være så forbanna vanskelig :s

Noen som vet hvordan farge dette er ?

eeh3v5p2r7t60to96dxp.jpg

Kom gjerne med bilder av kule preface'r som ikke er røde, jeg synes rødt er blitt litt "vanlig"..

Skrevet

Fargevalg er noe herk:p

Hvit blir litt for wow for min del, grå kunne også vært fint men er redd det kan bli litt kjedelig etterhvert :?

Farge er det på den nest nederste der?

Skrevet

Har vært borti det selv :P

Hvit er en ganske "her kommer jeg!" farge. Dumt hvis man vil være smått anonym :P Grått er rått med riktig felgkombinasjon 8)

Men den nederste.. Vet ikke hva slags farge det er, men er grå/grønn utifra hva jeg klarer å se

Skrevet

Noen som har bilde av daytona violet/techno violet e30 ? Minns jeg har sett en slik preface på forumet her en plass

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan handle slike uniballs som passer til IE stabstag ? Veldig tungvint om jeg må bestille fra IE..

Skrevet
Fargevalg er noe herk:p

Hvit blir litt for wow for min del, grå kunne også vært fint men er redd det kan bli litt kjedelig etterhvert :?

Farge er det på den nest nederste der?

Den nest nederste der er Torek sin, den er Delphin Grau.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...