jallis89 Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Er det noen her ute som har vært ute for at disse bilene tømmer seg for strøm over natta? og evnt har en ide om va som kan være årsaken? Æ byttet interiøret på denne bilen når æ pusset an opp for 2-3 år sia, solgte bilen høsten 2010 te en i familien, han kjørte ca 2 mnd'er me bilen før den begynte å tømme seg, aldri gjort det i mitt eie, så finner ikke heilt ut va som er problemet.. Håper noen kan komme med gode tips på dette problemet for meg..
Tore Diesel Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Det KAN være motstanden til varmeapparatvifta som forårsaker dette. Har hvertfall hatt dette problemet selv. Da kan varmeapparatvifta starte helt uvilkårlig, selv om tenning er avslått, og stå å surre å tappe strøm f.eks om natta. Du trenger ikke å legge merke til dette, hvis du ikke er obs på problemet. Dersom du har litt trøbbel med justering av viftehastighet ellers også, så er sjansen stor for at denne motstanden er synderen. Selvfølgelig så kan det være ett hav av feilkilder i tilleg til dette
jallis89 Skrevet April 10, 2011 Forfatter Skrevet April 10, 2011 ahh okey, dette skal æ undersøke har problemer med at vifta ikke blåser på fult så vidt den sviver.. takker for tipset
Andreas1 Skrevet April 11, 2011 Skrevet April 11, 2011 Tore Diesel har allerede de beste tipsene. En sak til er at når bilen din er 2000 modell begynner batteriet å bli ganske slitent... Byttet noengang? Er det gammelt og slitt vil det ikke ta nok lading under kjøreturen til å kunne kaldstarte dagen derpå.
Alpejohn Skrevet April 11, 2011 Skrevet April 11, 2011 Hei, Vifta mi er helt på bærtur, den blåser med middels hastighet hele tiden, selv om den står på 3 hakk. Hender også at den blir stående og svive etter tenning av og bilen blir låst. Har merket at når jeg lader batteriet, da er den kvikk, morgenen etter kan den være litt slapp, dagen etter kan den være kjapp igjen. Går liksom litt opp og ned. Har bestilt ny motstand på GS, men dem har faen ikke sendt den enda.. Bestilte på torsdag kveld forge uke. Bestilte samtidig noe fra USA, det ble sendt på fredag, og er godt på vei Men jeg og tror dette kan være en ting og sjekke
jallis89 Skrevet April 11, 2011 Forfatter Skrevet April 11, 2011 Tore Diesel har allerede de beste tipsene. En sak til er at når bilen din er 2000 modell begynner batteriet å bli ganske slitent... Byttet noengang?Er det gammelt og slitt vil det ikke ta nok lading under kjøreturen til å kunne kaldstarte dagen derpå. kjøpte heilt nytt gelebatteri den dagen æ tok an ut a verkstedet, så batteriet er maks 3 år gammalt,
jallis89 Skrevet April 11, 2011 Forfatter Skrevet April 11, 2011 Hei,Vifta mi er helt på bærtur, den blåser med middels hastighet hele tiden, selv om den står på 3 hakk. Hender også at den blir stående og svive etter tenning av og bilen blir låst. Har merket at når jeg lader batteriet, da er den kvikk, morgenen etter kan den være litt slapp, dagen etter kan den være kjapp igjen. Går liksom litt opp og ned. Har bestilt ny motstand på GS, men dem har faen ikke sendt den enda.. Bestilte på torsdag kveld forge uke. Bestilte samtidig noe fra USA, det ble sendt på fredag, og er godt på vei Men jeg og tror dette kan være en ting og sjekke Yes, sjekker oppi det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå