Lamek Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 Til Bmw folket. Onsdag 13. April Blir det BMW kaffetreff i Bodø. Sted:Esso stasjon på Leira i Bodø Tid: kl 19:00. Vi ses! www.bmwccnn.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 Æ e med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet April 11, 2011 Forfatter Share Skrevet April 11, 2011 Æ e med Dra med deg alle du kjenner som kjører Bmw:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 Æ e med Dra med deg alle du kjenner som kjører Bmw:) mhm.. ska varsel noen bmw folk på facebook så ikke e medlem hær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 Fritt for forbremser så bilen min står denne uka, så blir vel hjemme jeg også :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet April 11, 2011 Forfatter Share Skrevet April 11, 2011 Fritt for forbremser så bilen min står denne uka, så blir vel hjemme jeg også :/ Pedalen til høyre som skal brukes vettu:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 Fritt for forbremser så bilen min står denne uka, så blir vel hjemme jeg også :/ Pedalen til høyre som skal brukes vettu:) Får jo sånn jækla fart da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 Håper det blir bra oppmøte i dag:-) Alle er velkommen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå