Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 261
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det skjer noe her vettu, har noen bilder fra ei lita økt:

241.jpg

242.jpg

Ca hvordan frontfestet skal være

243.jpg

244.jpg

Ganske trangt med frontplata

245.jpg

246.jpg

Etter litt kjapp modifisering ble det litt mer plass, har bare "rå-kutta" her, skal gjøres litt penere :)

247.jpg

248.jpg

Da var frontfestene bolta fast :)

249.jpg

250.jpg

Skal få sveisa fast dissa og gjøre dem mye "penere" :)

251.jpg

252.jpg

So far, so good :)

Skrevet

Forresten fått gjort en del idag også, fronten er nå sveisa, har også fått borra hull med gjennomgående bolt på vinkeljernene! Mangler bare et hull til intercooler så er den i boks :)

Har også drevet litt med instrument carbonbakgrunnen idag, ser ut til at det blir gjort ferdig rimelig kjapt da jeg får alle instrumentene på plass :D

Skrevet

Regner med du mener "extreme" som i Gatebil Extreme? For å kjøre der så må du bli invitert av Gatebil, og du må ha bil og kjøreferdigheter som er relativt bra :-)

Nytter ikke å skru opp trykket litt på Passaten og kline på litt Torshovklistremerker... :-P

Bilen min blir bygget etter drifting/bakkeløp, så får delta på driftingløp og frikjøring på Gatebil og andre eventer som tillater alternativ sporkjøring. Men blir jeg invitert på Extreme så blir jeg jo seff glad, men det er nok litt for heftig for mitt budsjett og kjøreferdigheter, må nok lære meg å kjøre ordentlig bra, så kan nok se langt etter Extreme enda :-) hehe

Skrevet
Da må du kontakte Bilsportforbundet, du får da boka med tekniske reglementer. Da må du ha førerlisens også for å få boka, slik jeg ble forklart :)

huff, dessa regla :P men har du fått den boka, så du har noe å bygge etter eller bygger du "groft" først, å fyller krava senere? :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Har ikke fått gjort så veldig mye drastiske ting i det siste, men har pusla med litt forskjellig.

Tror det blir dårlig med plass til lys i grillen mtp den nye fronten, så der må jeg finne på en snedig løsning...

Ellers så er vel fronten så og si ferdig, mangler å lage feste til oljekjøler og radiator :)

Driver også litt med instrumentene om dagen, det ser ut til at jeg kommer til å droppe carbon-bakgrunn, kommer nok til å bare ha vanlig stålplate bakgrunn :)

Driver også litt med giroverføringa, den må kuttes :)

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...