Halbakken Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Skrevet Juni 20, 2012 Du mener på hver enkelt eksosport eller? Veit at disse sprekker fort, så spent på å se hvor lenge det varer... Får vel det man betaler for Men klart, det er jo 5-6000 for et skikkelig et, og da falt fristelsen på et kinagrenrør med en gang, får se hvertfall hvor lenge det varer Tror ikke det skal være noe problem å ha dem inni kupèn, veit det er flere som gjør dette faktisk, stod heller ikke noe i lisensboka om dette Jeg syntes ikke stålomspunnede slanger var noe jeg MÅTTE ha for å få det kjørbart og holdbart, så da valgte jeg heller armerte bensinslanger. Og prisen da selvfølgelig, sparte jo en hel haug på å bruke armerte slanger fra jobben istede!
TerjeA Skrevet Juni 20, 2012 Skrevet Juni 20, 2012 Yep, slik at det blir 6 flenser du skrur til toppen istedet Har ikkje prøvd dette selv, har berre snappet det opp her på forumet tidligere
Halbakken Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Skrevet Juni 20, 2012 Er kanskje ikke det dummeste det nei, men skal man forsterke disse på noe vis da?
Halbakken Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Skrevet Juli 9, 2012 Sveisinga på bilen er gjort, mangler bare å behandle de nye "sveisene". Giroverføringa er kappe og festa, kan hende jeg må "utvide" tunnelhullet litt Lagt bensinslangen inni bilen Venter også på et slikt til imorra:
316 Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Kan jeg sitte på en tur til slutt? ! Hadde ikke noe særlig tid da jeg kjøpte olje av deg her om dagen, ellers hadde jeg slått av en prat!
Halbakken Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Skrevet Juli 9, 2012 Hehe skal alltids få ordna plass til noen runder, selv om blondiner med store pupper og trange singleter er å foretrekke!! Det går så bra, fikk du fylt opp skyssen med ny olje?
316 Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Nei, drøyer oljeskiftet til det blir oppholds... Dvs uti desember engang!!!
Halbakken Skrevet Juli 14, 2012 Forfatter Skrevet Juli 14, 2012 Fant dessverre ut at Luisi rattet mitt ikke passer på rattbosset mitt! Kjipt, men da får jeg heller bestille et fra Luisi Derfor selger jeg det helt nye jeg har: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=232702
Halbakken Skrevet August 26, 2012 Forfatter Skrevet August 26, 2012 Havna i sommerdvale jeg, og godt er igrunn det! Men må tvinge seg frampå og få gjort litt igjen... Nytt Luisi rattboss Passa litt bedre nå ja! Grunnet de nye sveiseplatene Koblet sammen ledningsnettet til instrumentene Simple is good Nye girkasse festet, grunnet Giroverføringa! Og der var det en spak. Fortsatt rotete med ledningene, men skal fikses! Det er ikke mye, men det er da det det er
Halbakken Skrevet September 3, 2012 Forfatter Skrevet September 3, 2012 Var litt pappskalle idag da jeg skulle sette på ei ny girkule jeg hadde kjøpt, å klarte derfor å KNEKKE (!?) giroverføringa. Noen som har ei sånn liggende fra E34 525i?? Snakker del nr 1!
mxsondre Skrevet September 3, 2012 Skrevet September 3, 2012 Stikk på østlandske lettmetall i elverum og få dem til å sveise den, ga ikke mer enn en hundrings for det sjøl
Halbakken Skrevet September 3, 2012 Forfatter Skrevet September 3, 2012 Er en mulighet ja, får sjekke hvor mye det koster for en ny en
joachim sørlie Skrevet September 3, 2012 Skrevet September 3, 2012 Går fint med bensinslange inni bilen så lenge det ikke er noen koblinger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå