Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 261
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hva bruker du tampongen til?

bruker de til å tette rusthull så vann ikke kommer inn :P

Tamponger skal vel egentlig hindre ting fra å komme ut.. men funker sikkert andre veien også :lol:

Skrevet
planer for karosseri? ribbe alt og ta alt av rust? ser bra ut detta Fredrik ;)

Ribbe alt og få unna rusta på den, var overraskende lite rust på den, men er jo noe sveising såklart! Relativt fri for bulker også, så sparer mye tid der :wink:

Så gulvet skal slipes ned og syregrunnes, samma med motorrommet. Så er noe å drive med :D

Tampongen er hvis noen plutselig trenger den :) Eller tette rusthull såklart da... Sikkert derfor den er der i utgangspunktet!

Skrevet

Driver å løfter ned begge fjørbeina foran nå, må bare få banka diverse ting stumt og varma opp med propan, så løsner det :)

Er det forøvrig noen som trenger fjørbein, eller andre ting, så skrik ut. Jeg skal ikke ha det :)

Bilder kommer senere

Skrevet
Hva bruker du tampongen til?

bruker de til å tette rusthull så vann ikke kommer inn :P

Tamponger skal vel egentlig hindre ting fra å komme ut.. men funker sikkert andre veien også :lol:

Sorry OT men pleier du å putte ting inn der det allereie er ein tampong som oppholder seg? #-o

Skrevet

Helvete asså, bimmers sletter innleggene mine ser det ut som. Jeg spurte om du hadde kjøpt diesel E30en, og hvem som hadde kjøpt den oransje E30en. Går den igjen nå? Var vel gåen toppakning på den?

Skrevet

Sorry OT men pleier du å putte ting inn der det allereie er ein tampong som oppholder seg? #-o

hahaha, Grisegutt! :-&

Skrevet
Helvete asså, bimmers sletter innleggene mine ser det ut som. Jeg spurte om du hadde kjøpt diesel E30en, og hvem som hadde kjøpt den oransje E30en. Går den igjen nå? Var vel gåen toppakning på den?

er det ikke tedd som har den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...