Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 261
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takk for det! Super hyggelig å høre, får litt mer motivasjon av slikt :)

Dårlig med bilder, men da er hele drivverket på vei ned, har fått opp stikkaksler og diverse for å løsne, så snart bare skallet igjen nå. Da er det coilovers og bremser som er prioritert fremover i og med at det går lekende lett å få unna alt sammen. Funker bra med ting som ikke er mekka og skrudd på fra før :D

Har derfor en heeeeel haug med deler jeg selger til "gi-bort" pris. Skal lage en stor tråd om det med bilder av alt, skambud er helt tillatt :)

Skrevet

Og daaa kom endelig motgangen jeg venta på, syns det gikk lekende lett ei stund, så. Fikk ikke av den aller siste stikkakslingen igår, satt igjen i en stk, så til slutt så fant jeg vinkelsliperen og skar av hele driten. Diffen også satt helt drøyt hardt, så jeg sliter litt med den. Fått dynka inn i WD-40 alt sammen, så skal prøve igjen litt idag :) Bilder kommer!

Skrevet

Vanskelig å komme til med latmannsarm, har plukka ned diffen på e30 mange ganger før, er bare å få løsna første ganga så går det som regel greit :)

Ja, var vel ikke store utfordringa det tenker jeg, hehe!

Skrevet

hehe, prata med ny eier`n i går da han var å kjøpte seg sprayboks til å lakkere bilen med:D spørs om det ble litt snøtt med bare 1 boks:D hehe

skjer det noe her a halbakken, er ikke lenge igjen til Gatebil:) kan ikke bare cruise med diesel børsa:) hehe

Skrevet

Hehe en lakkboks hjelper nok lite på ja :P

Tja, rekker nok ikke noe kjøring denna sesongen, men blir bygging og jeg skal på de fleste gatebiltreffa :) Hehe må kjøre litt dieselpurke også vettu :wink:

Skrevet

Nei ikke helt dessverre, men har løsna alle festene bortsett fra de to øverste som man ikke kommer til med annet enn fastnøkkel, der klarte jeg å knuse hånda mi (kjente faktisk slik ut) istad da den glapp over på bolten... Har begynt å få løsne litt på bærebruene også, men det er trangt å komme til, så skal prøve med en latmannsarm med skralle funksjon :) Skal vel oppover og hente bærebruer hos Herstadhagen iløpet av uka, så da blir det vel saker veh :D

Skrevet

Du burde ta ned hele bakstillinga om du skal drive å ta av bærearmer og styre. Ofte er jo traversforingene pang lenge før bærearmsforingene. Og traversforingene sitter ofte godt, så fint å ha ekstra tyngde hengende på travers ved nedtak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...