Halbakken Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Skrevet Mai 1, 2011 Eier vil være anonym, men du finner det nok ut
Halbakken Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Skrevet Mai 2, 2011 Takk for det! Super hyggelig å høre, får litt mer motivasjon av slikt Dårlig med bilder, men da er hele drivverket på vei ned, har fått opp stikkaksler og diverse for å løsne, så snart bare skallet igjen nå. Da er det coilovers og bremser som er prioritert fremover i og med at det går lekende lett å få unna alt sammen. Funker bra med ting som ikke er mekka og skrudd på fra før Har derfor en heeeeel haug med deler jeg selger til "gi-bort" pris. Skal lage en stor tråd om det med bilder av alt, skambud er helt tillatt
Halbakken Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Skrevet Mai 3, 2011 Og daaa kom endelig motgangen jeg venta på, syns det gikk lekende lett ei stund, så. Fikk ikke av den aller siste stikkakslingen igår, satt igjen i en stk, så til slutt så fant jeg vinkelsliperen og skar av hele driten. Diffen også satt helt drøyt hardt, så jeg sliter litt med den. Fått dynka inn i WD-40 alt sammen, så skal prøve igjen litt idag Bilder kommer!
skrokkis Skrevet Mai 3, 2011 Skrevet Mai 3, 2011 bruk latmannsarm og kakk litt på den med en hammer så løsner det nok fant ut hvem eier av bilen var også
Halbakken Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Skrevet Mai 3, 2011 Vanskelig å komme til med latmannsarm, har plukka ned diffen på e30 mange ganger før, er bare å få løsna første ganga så går det som regel greit Ja, var vel ikke store utfordringa det tenker jeg, hehe!
Sirup-Racing Skrevet Mai 3, 2011 Skrevet Mai 3, 2011 blir bra detta her halbakken:) bare ikke skjær sundt hele bilen med vinkelsliper:p hehe motorplana ser bra ut:) har Tedd solgt go bilen:0 hvem klovn har kjøpt den a:p?
Halbakken Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Skrevet Mai 4, 2011 Hehe må ta bort litt tysk stål vettu Du får høre med Tedd
Sirup-Racing Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 hehe, prata med ny eier`n i går da han var å kjøpte seg sprayboks til å lakkere bilen med:D spørs om det ble litt snøtt med bare 1 boks:D hehe skjer det noe her a halbakken, er ikke lenge igjen til Gatebil:) kan ikke bare cruise med diesel børsa:) hehe
Halbakken Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Skrevet Mai 4, 2011 Hehe en lakkboks hjelper nok lite på ja Tja, rekker nok ikke noe kjøring denna sesongen, men blir bygging og jeg skal på de fleste gatebiltreffa Hehe må kjøre litt dieselpurke også vettu
Halbakken Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Skrevet Mai 5, 2011 Hehe du får følge med i nærmeste framtid, så ser du den nok
Halbakken Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Skrevet Mai 8, 2011 Nei ikke helt dessverre, men har løsna alle festene bortsett fra de to øverste som man ikke kommer til med annet enn fastnøkkel, der klarte jeg å knuse hånda mi (kjente faktisk slik ut) istad da den glapp over på bolten... Har begynt å få løsne litt på bærebruene også, men det er trangt å komme til, så skal prøve med en latmannsarm med skralle funksjon Skal vel oppover og hente bærebruer hos Herstadhagen iløpet av uka, så da blir det vel saker veh
oddis Skrevet Mai 8, 2011 Skrevet Mai 8, 2011 Du burde ta ned hele bakstillinga om du skal drive å ta av bærearmer og styre. Ofte er jo traversforingene pang lenge før bærearmsforingene. Og traversforingene sitter ofte godt, så fint å ha ekstra tyngde hengende på travers ved nedtak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå