Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Du burde ta ned hele bakstillinga om du skal drive å ta av bærearmer og styre. Ofte er jo traversforingene pang lenge før bærearmsforingene. Og traversforingene sitter ofte godt, så fint å ha ekstra tyngde hengende på travers ved nedtak.

Ja, alt blir borte under der, ikke igjen en eneste ting bortsett fra chassi :)

• Svar 261
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Han mente vel at isteden for å løsne diffen, tar du ned hele traversen i en del, da løsner du jo bare bolten på gummiforinga, dempere og hovedopplaghring på travers ved kanalen :)

Skrevet

Drev å kikka litt på det ja, men alt sitter like bra, hehe. Så får se hvordan jeg drar ned det, ned skal det hvertfall! :twisted:

Spørs om det blir K-sport coilovers snart nå, blir greit å få på!

Skrevet

Hehe se på den du! Da prøver vi på det gitt.

Da ser det ut som det blir bremsedeler i nærmeste framtid, så coilovers. Da har jeg kommet godt igang på understells-biten hvertfall :)

Skrevet

Etter mye grubling blir det nok vanlig e30 diff, veit ikke utvekslinga på den men stammer fra en diesel E30. Blir vel så det blir 100 % sperre på den, hehe.

Skrevet

Bakstilling er nede! Får lasta opp noen bilder senere.

For å få ned mellomakselen så måtte jeg også skru opp skjøten mellom bensintankene og drenere dem, så satt vel igjen med 10 liter gammal bensin jeg ikke veit hvor jeg skal gjøre av :) Brannvakta i Elverum var forøvrig ikke så altfor keen på å rykke ut 01:30 natt til fredag da jeg ringte å spørre hvor jeg skulle gjøre av det, hehe.

Skrevet

Det drar seg til skjønner jeg, Fedda! :P Fæl gubbe du..

Bra at du fikk ned for og bakstilling :) Da går det vel ikke så lenge før understellet er i orden? :)

Håvard, du er litt av en type asså! :lol:

Skrevet

Feddis og kjeddis på nye eventyr :D

Nei, begynner å bli bra med understell nå, får vel satse på at det er rullende karosseri snart :)

Håvard er gluntenes glunt!

Skrevet

gatebil var jo i helga som var gutter, bare å legge opp nå og vente til neste år:)

faen må da gå an å holde tråden litt seriøs her, nytter itte med dere ass;P

er noen fæle gubber døkk:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...