316 Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Er det som sveiser? Synd de alltid skal ruste så jævli i hjørnene foran.
Markus E30 Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Hvem eller du burde stått i den første setninga ja Edit; Fack, skrive leif -.- Vakke no bedre sjææl
Maloi Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Markus: eller det burde STÅTT i den første settninga
Halbakken Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Skrevet Juli 15, 2011 Hehe norsk, gutta, norsk... Ikke jeg som sveiser Mads, er en kompis av meg Jada Yngve, denna skal få kjørt seg!
Halbakken Skrevet August 10, 2011 Forfatter Skrevet August 10, 2011 Endelig fått begynt på igjen nå, tatt meg en liten ferie fra hele greia for å ikke miste helt motivasjonen. Og det hjalp Har også bestemt meg for å ikke være så syyykt nøye som jeg har vært til nå, for det tar så mye ekstra tid og motivasjon, pluss at det skal jo være en ren banebil og da vil jeg ikke ha en så strøken bil så at jeg ikke tør å bruke den skikkelig Misforstå meg rett, skal ikke være noe bilcross prosjekt altså...
Halbakken Skrevet August 10, 2011 Forfatter Skrevet August 10, 2011 Satt på plass Sparco stolen med de nye OMP stolfestene for litt moro skyld istad, og det er perfekt!! Gleder meg som fyy nå
christer1234 Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Blir tøft detta Når har du planer om å bli ferdig? til våren?
bmwj Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 Ahr! Der fikk jeg i gang arbeidslysten igjen! Pokkers salt de bruker om vinteren altså! Har akkurat samme rusten, bare på begge sider! -.- Gleder meg til å følge med her! Stå på, syns du e flink eg P.s: Fæla liv i Elverum sentrum her forrige helg Stili fyrverkeri, og fete biler!
Halbakken Skrevet August 20, 2011 Forfatter Skrevet August 20, 2011 Blir tøft detta Når har du planer om å bli ferdig? til våren? Ja, håper på at detta blir ålreit! Har hovedsaklig planer om å stille på første Gatebil treffet til våren ja, så bygger nok gjennom høsten og vinteren, eventuelt bruker den litt på isen Nå er jeg meeeget i tenkeboksen ang motor, men gromt med turbo blir det hvertfall!
Halbakken Skrevet August 20, 2011 Forfatter Skrevet August 20, 2011 Ahr! Der fikk jeg i gang arbeidslysten igjen! Pokkers salt de bruker om vinteren altså! Har akkurat samme rusten, bare på begge sider! -.- Gleder meg til å følge med her! Stå på, syns du e flink eg P.s: Fæla liv i Elverum sentrum her forrige helg Stili fyrverkeri, og fete biler! Hehe det er bra å høre! Ålreit med litt motivasjon også Rust i gulvet kommer man vel stort sett ikke unna på dissa bila, men er bare å få sveisa det igjen så fort som mulig Hehe forrige helg var det Elverumsdagene, så da gikk det i skinnvest og cowboyhatt vettu! Jobba på fredag og måtte hanskes med fulle folk hele kvelden da, men hadde gudskjelov lørdagen fri hehehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå