Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har et defekt speil på h.side og folding funksjonen fungerer ikke på v.side. Så istede for å reparere, tenkte jeg å bytte til m5 speil. Har sett på speilene fra Koed. Er det noen som har erfaringer med disse speilene, tenker da på passform og kvalitet. Samtidig, er det enkelt å bytte disse selv? Takke så mye for svar.

Hilsen Rune

Skrevet
Ingen som har m5 speil fra Koed??

Jeg har M5 speil fra Koed, har desverre ikke fått montert de da, men kvaliteten ser ut til å være bra den :) jeg har de med Auto fold å oppvarming i.

Skrevet
ligger auto-fold-kabelen klar i alle bilene som ikke har dette org. så det kun er å koble på eller trenger man noe mer?

Man trenger en ny boks i døren på passasjersiden, husker ikke delenr sånn i farten desverre.

Skrevet

takker.. var innom GS idag også, nesten samme prisen pluss litt ekstra der.

Føler det ikke helt er verdt det... koster nesten det samme som et par nye speil jo...

så da driter jeg i den rånerfunksjonen, selv om det er litt fancy da ;)

Skrevet
Ingen som har m5 speil fra Koed??

Jeg har M5 speil fra Koed, har desverre ikke fått montert de da, men kvaliteten ser ut til å være bra den :) jeg har de med Auto fold å oppvarming i.

Hei. Takk for svar, Har også autofold og varme på mine orginale speil. Så da burde dette være en grei sak og ordne. Men har du fått montert dine og sett på passformen?

Rune

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...