Gå til innhold

har de satt i feil front rute..fikset opp meeen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

God plan Pedro.... følger den samme når skit hender meg......

PS når det står på som verst kan det være greit å ha en person som står seg nær som ikke vippes av pinnen :D Jeg bruker det :D med stort hell :D

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jepp. Også en god ide hvis man har lett for å bli høyrøstet og usakelig selv. Jeg har hatt med faren til en kompis ved to anledninger. En stor distingvert eldre herremann med ditto bil og framtoning som det lyser sjef av selv med behagelig stemme. Altid like saklig og klar. Gjør opp for skadene nu. Så blir vi godt forlikt og jeg går. P

Skrevet
Helt horribel oppførsel fra firmaets side. Du skal på ingen måte godta noe "sweettalk" fra dem. De har gjort og fortsetter å gjøre en slumsete møkkajobb. Ikke ditt problem at de får mye bryderi og ekstrajobb med dette arbeidet sitt. De taper jo endel penger på dette de også. Har de satt en lærling på jobben er det heller ikke ditt problem.

Der ikke vits for deg med noe kompisprat med dem. Det er bare å gi klar beskjed om at du ikke aksepterer dette og at de må ordne opp. Lakkstift blir utolig mye styggere enn en lakkering. Ett kompromi her er en god løsning og de godtar nok en brøk. Si at du er villig til å ta en del av lakken?

Viktig å ikke gi seg for da taper man komplett. Jeg har sluttet å legge meg flat når slike situasjoner oppstår. Det er bare å sette seg i respekt. Ha en gjennomtenkt og god agenda før du drar dit og vit hva du godtar og ikke. Da løser det seg merkelig nok ofte. Hvis ikke er det forbrukerrådet.

P

Lakkstift trenger ikke bli dårlig. Jeg fikk bandet en hos østbyen her hjemme i ålesund med klarlakk innblandet. Jeg syns resultaten ble helt greit. MEN når det er sagt hadde jeg ikke godtat det i denne saken:)

Kunden har altid rett er ikke de noe bedrifte sir da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...