Gå til innhold

E36 m3 3.2 coupe STJELT


djscream
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hjelper ikke noe å si at jeg føler med deg, men gjør det alikevell. Hadde to uker igjen av montering under og i motorrommet på min 3,2 da hærværksdjevelen traff meg mitt i lommeboka. To år med gnikking og sparing ramponert. Skal holde øyne og ører åpne jeg, men jo flere dager som går, jo større tjangse er det for at bilen nå er i deler.

Så inderlig kjipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjip dette

Delene må da dukke opp igjen enten på bil eller på "torget".

Dusør utloves kan vel hjelpe som sagt over her, men det beste hadde vært STRAFF UTLOVES!

Hvis det ikke er skader på ramme er det vel mulig å bygge den opp igjen. Vet hvordan det føles, men blir erstattningen grei er det jo en bit på veien.

Føler med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjip dette

Delene må da dukke opp igjen enten på bil eller på "torget".

Dusør utloves kan vel hjelpe som sagt over her, men det beste hadde vært STRAFF UTLOVES!

Hvis det ikke er skader på ramme er det vel mulig å bygge den opp igjen. Vet hvordan det føles, men blir erstattningen grei er det jo en bit på veien.

Føler med deg.

er jeg heldig får jeg igjen 30 lapper.. hurra liksom, har påkostet denne kjerra over 200,000 kr så er temlig forbanna..

jeg var / er, 2 papirer unna fra å få godkjent bilen, venter på papira fra bmw i tyskland.. så hadde jeg smelt på forsikring, får ikke forsikra det føre det er i vognkortet.. :/

Tror ikke det hjelper stort. Eneste som kan hjelpe er å finne ut hvem det er, å ta det ut på de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa det samme selv for tre uker siden snart, men å så? Når du står der med duden forran deg, hva da? Kjipt å skulle fortelle arbeidgiver at en trenger å ta ut all ferie og ta noe permisjon. Tok en kar og skal sitte i 90dager jeg nå. Trenger også å ta opp ett lån på størrelse med ett billån for å betale inn til Statens Innkrevningssentral. Så var det den biten med å se seg over skuldra hver dag. Nei. Det er heller ikke å foretrekke. Det beste hadde vært om Politiet hadde gjort sin del og påtalemakten sin. Men i et land hvor det skjer 5 voldtekter i hovedstaden på under 48 timer kan man ikke påregne det mer. Politiet er noen jeg bare ser noe til når jeg blir stoppet for å kjøre med ett manglende baklys etter å ha vært bygda rundt for å få tak i pære med riktig sokkel til den. Elsker å svare nei på om det er min bil jeg kjører for så å svare "Postbankens".

Har alikevel tro på at det kan lønne seg å ta vedkommende hvis man er 100% sikker og lar mor og far, venner og arbeidsgiver få vite hva duden driver med om kvelden. Hender det løser seg økonomisk også da.

Dessuten må jo motor gir dører osv stå ett sted? Uten at bilen blir hel igjen av det!

Ikke lett dette med tyverier og hærværk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...