Office Skrevet April 22, 2011 Forfatter Share Skrevet April 22, 2011 åpen for SERIØSE bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 når man faktisk får kjøpt nytt for 1500kr. så syns jeg 1500 var ett seriøst bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Office Skrevet April 22, 2011 Forfatter Share Skrevet April 22, 2011 Var bare spm om tid før den kom ifra deg,for det første så får du det da i tusen biter å må loddes! For det andre følger det ikke med noe map så da sier jeg takk til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 disse kommer faktisk på ganske nøyaktig 3500 som ferdig lodda bokser når man tar med frakt og toll.. det er mindre enn hva enkelte betaler for en chip! i denne boksen er tenningsmappet for en standard m30b34 klart, bare å plugge i og mappe VE/fuelmap.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Office Skrevet April 23, 2011 Forfatter Share Skrevet April 23, 2011 Jepp øyvind,er bare det at han over her skal ha penger for deler å ikke gi. Men jeg kan gå ned til 3 for de andre seriøse som er int. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Office Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 3000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå