///M85 Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Har montert en ny cd spiller i bilen, alt er koblet på riktig, men no sound!!!!! Spillern lyser og cden går rundt, spillern er helt ny som jeg kjøpte fra ebay for lenge siden og som jeg fikk montert for noen dager siden. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Kople til remote`n? Har du soundsystem i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Kva slags spiller hadde du ifra før? Kva slags spiller har du no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet April 15, 2011 Forfatter Share Skrevet April 15, 2011 alle ledningene er koblet, skal kobles med originale gamle høytalere. er en sånn farenheit spiller http://www.youtube.com/watch?v=HR4h3xNM7HY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Kva slags spiller hadde du før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet April 23, 2011 Forfatter Share Skrevet April 23, 2011 Kva slags spiller hadde du før? en vanlig gammel sony cdspiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 Da har du ikkje noko aktivt høgtalersystem. Virker spilleren på radio osv? Eller får du berre inn og ut cd? Stemmer sistnevnte, so sjekk om du har begge 12v spenningene til spilleren Er ofte sånn at dvd spillere har ein ledning som skal til håndbrekket. Det er for at du ikkje skal sjå dvd når du køyrer. Sjekk bruksanvisningen om dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet April 23, 2011 Forfatter Share Skrevet April 23, 2011 Da har du ikkje noko aktivt høgtalersystem.Virker spilleren på radio osv? Eller får du berre inn og ut cd? Stemmer sistnevnte, so sjekk om du har begge 12v spenningene til spilleren Er ofte sånn at dvd spillere har ein ledning som skal til håndbrekket. Det er for at du ikkje skal sjå dvd når du køyrer. Sjekk bruksanvisningen om dette Høytalersystem har jeg ikke, originale bmw høytalere som kom fra fabrikken i E36 93mod. Spillern lyser jo, og man hører cden går rundt, men ikke noe lyd fra verken radio eller cd. Har ikke koblet ledningen som skal til brekket, men det skal vel jo ikke ha noe å si, det må jo komme lyd uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 Kortslutning i en av høytalerne eller ledningene? Ville pipi ut alle ledningsparrene til høytalerne og sjekka. Sikker på at mute ledningen på spilleren ikke ligger innat + eller chassi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå