APedersen Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 Hvor kjøpte du stickersa fra??? Netshopen er jo nede, handla du fra ebay? EBAY FTW ! Ser den!
Håvard P Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Skrevet Juli 25, 2011 Snart på tide med ein uppdatering her. Har bestilt nye ventilerte bremseskiver bak, klosser og bremeskjold. Kommer en uppdate med bilder så raskt eg får delene. Har også fått tak i ein nyoverhalt 3.0 m3 diff. Så tror nok det blir montering av m3 forsterkninger på taversen bak og nye foringer.
Håvard P Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Skrevet Juli 25, 2011 Noen bilder Kommer til og senke bilen 2 cm til framm og heve den en smule bak.
Elliott Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Perfekt i mine øyne, må bare få deg mørke blinklys foran Hvordan er motorrommet på denne, like pent å ryddig som resten av bilen? Kjører høvelig samme stuk på min coupe, viewtopic.php?f=6&t=190342
Håvard P Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Skrevet Juli 26, 2011 Perfekt i mine øyne, må bare få deg mørke blinklys foran Hvordan er motorrommet på denne, like pent å ryddig som resten av bilen?Kjører høvelig samme stuk på min coupe, viewtopic.php?f=6&t=190342 Kan legge ut bilder litt ut på dagen i dag !
Håvard P Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Skrevet Juli 26, 2011 Noen gamle bilder ! Bilen med splittere
Håvard P Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Skrevet Juli 26, 2011 Rent og fint dær også Eneste som henger igjenn på bilen er interiøret .. Har stoler i skinn ellers er alt stoff ...
Elliott Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Rent og fint dær også Eneste som henger igjenn på bilen er interiøret .. Har stoler i skinn ellers er alt stoff ... Kan ikke være noe problem å få tak i da Lite tips, jeg fjærnet støymatta under panser og vasket skikkelig rent, ser mye cleanere uten
Håvard P Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Skrevet Juli 26, 2011 Rent og fint dær også Eneste som henger igjenn på bilen er interiøret .. Har stoler i skinn ellers er alt stoff ... Kan ikke være noe problem å få tak i da Lite tips, jeg fjærnet støymatta under panser og vasket skikkelig rent, ser mye cleanere uten kansje det nei motoren blir nok erstattet med en 2.8 liter om ikke så alt for lenge om pengene strekker til Deilig å tenke på at understellet på bilen er det samme som 328. bare motor å kasse som må byttest !
Håvard P Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Skrevet Juli 26, 2011 Endelig kom delene!! Blir ikke noe skruing før i mårra. Minnestuund i dag
Håvard P Skrevet August 11, 2011 Forfatter Skrevet August 11, 2011 UPDATE ! Heimelaga tersj.. Nye foringer ! Gule parklys ? ja eller nei ? vellvell:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå