Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Snart på tide med ein uppdatering her. Har bestilt nye ventilerte bremseskiver bak, klosser og bremeskjold. Kommer en uppdate med bilder så raskt eg får delene.

Har også fått tak i ein nyoverhalt 3.0 m3 diff. Så tror nok det blir montering av m3 forsterkninger på taversen bak og nye foringer.

Skrevet
Perfekt i mine øyne, må bare få deg mørke blinklys foran ;) Hvordan er motorrommet på denne, like pent å ryddig som resten av bilen?

Kjører høvelig samme stuk på min coupe, viewtopic.php?f=6&t=190342 :D

Kan legge ut bilder litt ut på dagen i dag :)!

Skrevet
Rent og fint dær også :applause:

Eneste som henger igjenn på bilen er interiøret .. Har stoler i skinn ellers er alt stoff ...

Skrevet

Eneste som henger igjenn på bilen er interiøret .. Har stoler i skinn ellers er alt stoff ...

Kan ikke være noe problem å få tak i da ;) Lite tips, jeg fjærnet støymatta under panser og vasket skikkelig rent, ser mye cleanere uten ;)

Skrevet

Kan ikke være noe problem å få tak i da ;) Lite tips, jeg fjærnet støymatta under panser og vasket skikkelig rent, ser mye cleanere uten ;)

kansje det :) nei motoren blir nok erstattet med en 2.8 liter om ikke så alt for lenge om pengene strekker til :) Deilig å tenke på at understellet på bilen er det samme som 328. bare motor å kasse som må byttest !

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...