Gå til innhold

In.Pro Angel Eyes Pære Valg [Haster!] e36

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husk på at det er flere parklys i In-pro lyktene, ikke hele ringer :) Du trenger sikkert rundt 20 pærer (tror det er 5 i hver ring), og da vil prisen bli temmelig drøy!

Skrevet

Sett på angel eyesa, da ser du om det er flere lyskilder eller en helt ring.. 90% sikker på at dine lykter har flere lyskilder .. :)

Skrevet
Sett på angel eyesa, da ser du om det er flere lyskilder eller en helt ring.. 90% sikker på at dine lykter har flere lyskilder .. :)

Jeg hadde inpro lykter på min E36. Der var det én pære per ring, og ikke fire.

Og de pærene du linker til vil ikke fungere sikkelig. De vil lyse rett fram og ikke spre lyset rundt, dermed vil det bli lite lys i ringene...

Skrevet

Jeg hadde inpro lykter på min E36. Der var det én pære per ring, og ikke fire.

Og de pærene du linker til vil ikke fungere sikkelig. De vil lyse rett fram og ikke spre lyset rundt, dermed vil det bli lite lys i ringene...

Takk får svar : ) Hvilke pærer vil du anbefale? Vil gjerne ha xenon look i ringene mine.

Skrevet
Er det ikke bayonet 9mm sokkel på disse pærene?

Tror disse blir bra: http://www.dioder.no/catalog/product_in ... ts_id=1977

De jeg hadde har de ikke lenger ser jeg, men de hadde svakt lys også..

Men ta å sjekk hvilke pærer du trenger og hvor mange du trenger før du bestiller. Kjipt å kjøpe feil :P

Så bra ut de pærene ja ; ) Får ta å sjekke : ) innbilte meg at eieren sa h6w når jeg kjøpte bilen, men best å være sikker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...