cin Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Hei, må selge gobilen min nå pga overgang til billigere bil. Har hatt bilen i 1år no, og ikkje hatt noken problemer med den. Den har blitt lite brukt i det siste og ser derfor ingen grunn til og betale på ein bil som ikkje blir brukt. Det er desverre litt rust, under bmw emblemet på bakluka, nede på høgre bakdør og rustbobler på skjermen framme, det er ikkje snakk om møkje, men eg nevner det vertfall! Bilder av rust kommer. Utstyr: Grått stoff interiør, strøken. Dvdspiller i nakkestøtter og passasjersolskjermen. Multifunksjonsratt. El.Vinduer framme. Air Condition. Liten skade på frontfanger, bilde kommer. Xenon lykter. Detta er da eg komme på i farten vertfall. Bilen er nett Eu-godkjennt. 18" m5 felger uten dekk, bør lakkeres. Begge bakhjulslager er skiftet, pluss noen foringer i bakstilling. Bilen er fantastisk og kjøre og har kun vert fornøyd med den! Flere bilder kommer iløpet av kvelden rekner eg med. Bildene som er lastet opp nå er ifra sommer 2010. Heftelser blir slette ved salg. Har satt prisen til 50000kr, men ved hurtig handel kan dette diskuteres. Bilen befinner seg på Stord / Hordaland. Enklest og få tak i på sms eller mail. 97104292 cnesbo@gmail.com mvh. Christian
cin Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Skrevet Juni 21, 2011 Bilen er Eu-godkjennt 12.07-11 Har tatt bilder av rust, kan sendes på mail.
tobiasw Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Hei! Hadde det vært mulig å legge ut bilder av interiør, motorrom og rust?
cin Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Skrevet Juli 28, 2011 Har redusert prisen til 70000kr, nå må bilen vekk!
Ron Jeremy Skrevet Juli 30, 2011 Skrevet Juli 30, 2011 Har du bilder av interiør/rust? På forhånd takk! Trenger bil nr 2.
cin Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Skrevet Desember 4, 2011 Bilen må vekk før jul, så her er det bare til og komme med bud! Dette er billig! Bilder kan sendes på mail.
sondrestorli Skrevet Desember 21, 2011 Skrevet Desember 21, 2011 byr 50,000kr.. kan komme og hente den på dagen Bur ikkje langt fra Stord
cin Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Skrevet Januar 18, 2012 Satt ned prisen, bilen må vekk no. Litt småfiks så er det ein super bil med knall motor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå