bigz1 Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Skal bytte til ny sensor, men vanos ventil står i veien. Spørmålet er; om at denne kan skrues av. Det sitter også ei ledning i enden som kan kan kobles fra. Lurer også på om jeg kommer til pluggen for sensoren ovenfra, eller jeg må under motoren. Kan noen hjelpe?
Haug530D Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Kan fint skru denne av ja, bare skrur av det oljerøret, deretter skrur du den ut.
bigz1 Skrevet April 14, 2011 Forfatter Skrevet April 14, 2011 Kan fint skru denne av ja, bare skrur av det oljerøret, deretter skrur du den ut. For å være sikker, ventilen ser ut som en blank kondensator?
bigz1 Skrevet April 14, 2011 Forfatter Skrevet April 14, 2011 Skal bytte til ny sensor, men vanos ventil står i veien. Spørmålet er; om at denne kan skrues av. Det sitter også ei ledning i enden som kan kan kobles fra. Lurer også på om jeg kommer til pluggen for sensoren ovenfra, eller jeg må under motoren. Kan noen hjelpe? Skal jeg løse bare den delen som ser ut som en coil, med ledning i enden? Skru den ut med fastenøkkel eller pumpetang + oljerøret selfølgelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå