Vikingen Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 hvor mye kan jeg porte, tenkte å ta litt med en dremmel, hvor bør jeg passe meg fra kjølekanaler osv osv? tips å triks er velkomne også hvor mye kan jeg høvle toppen? mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vannslangen Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Dette vil du ikke merke mye til i det hele tatt om det er eneste modifikasjonen du gjør. På en mopedtopp kanskje, men ikke på denne slags.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Jeg er ikke enig i kommentaren over, men om du ikke vet noe om dette, som ting tyder på, er det ingen grunn til å begynne. Tror du må sette deg inn litt mer i hva som trengs. Hvor mye trenger du å høvle for å oppnå resultatet du trenger? Om du porter en slik topp slik den bør, er det ingen fare for at du når vann. Man porter ikke for å porte, man porter for at luft skal kunne flowe bedre gjennom toppen. Om jeg var deg ville jeg kjøpt meg noen bøker for å finne ut hva som trengs. Hvilken kam skal du bruke? Hvor mye effekt ønsker du? Hvor i turtallsområdet vil du ha effekten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå