kaihore Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /46081.jpg Har kjøpt dette settet, men har montert noe feil, så det går ikke rundt. Skal foringene som står i lageret stå med den tykkeste delen opp, og skive mellom lager å frærskål, eller skal den stå med tykkeste delen ned å skive å mutter på toppen? er på en e46 6cyl diesel. Tror jeg har valgt rette foringene, men er igrunn ikke 100% sikker da
StigJ Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Ja dette er jeg litt interessert i å høre litt om. Sitter å teller på knappene om jeg skal ha disse på Z4en.
kaihore Skrevet April 15, 2011 Forfatter Skrevet April 15, 2011 driver å kriger med biltilsynet, skal ha det godkjendt i vognkort med, bare litt trist med disse at dritten spruter opp i mortor rommet pga de er så åpne :S Hadde vert svært om gs lager en patent som hindrer dette igrunn
destroyy Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Jeg har hatt mitt coiloverkitt i over 1år nå, med tårnlager... ikke hatt no problem med de enda!
kaihore Skrevet April 17, 2011 Forfatter Skrevet April 17, 2011 Jeg har hatt mitt coiloverkitt i over 1år nå, med tårnlager... ikke hatt no problem med de enda! kan ikke du foretelle oss hvordan du har montert det, hvilken vei foringene er montert, evt hvilket coiloversett du har osv? bilder er topp! BmwFrik reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå