Gå til innhold

Erfaring med felgpakker fra GSBildeler?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hei :) Er det noen som har erfaring med felgpakkene fra GS Bildeler? Hvordan er kvaliteten?

Vurderer disse til 1-serien min: 19" 235/35

Linken gidde meg ikke noe, jeg har GS Magnum med "carbon" eiker og "krom" kant, i fjord begynte belegget på krommen å løsne, men da fikk jeg nye felger, ikke krommen med "klarlakk/folie"..

Har vært påpasselig med å holde meg unna hull og kanter, så da jeg byttet til sommerdekk igjen nå så skilte det 2 gram ifra 0 da jeg balanserte opp igjen..

Skrevet

Kjøpte ett sett Concave i 20' ifjord.

Kvaliteten er skuffende, og de flasser. Mine begynte å flasse i år, etter å ha vært lagret tørt og nypolerte i boden.

Nå var disse ikke så altfor dyre, da de ble kjøpt når de hadde kampanje. De er blytunge i forhold til originale kvalitets felger.

Skrevet

Gica: jeg hadde samme problemet på mine CONCAVE felger. Fikk reklamert og fikk i går nytt sett med 20" BBS LM replica.

Tommeln opp for god service selv om ja, man får det man betaler for og det er en grunn til at f.eks BBS felger koster for 30 000lapper for KUN felgene.

Skrevet

Hmm, da vurderer jeg akkurat det samme.

hvor begynte dine å flasse ?

Mine har begynt å flasse fra mutterhullene og direkte på eikene. Samme hvor pent jeg behandler dem, så ser man plutselig nye punkter hvor klarlakken har begynt å flasse.

BBS LM'ene har fristet meg også. Tror også disse passer bedre til fargen på bilen. Skal høre med GS om de vil bytte felgene mine inn mot BBS Lm kopiene istedet.

Skrevet

Hvorfor ikke heller handle selv via f.eks. Ebay? Kjøpte mine fra usa der i fjor vinter.... Og de holder en veldig god kvalitet.. Ikke antydning til hverken flass eller urundhet... Og prisen da :-)

Skrevet

kommer jo helt an på type felg og type dekk. Det er ingen automatikk i at ebay er billigere om man ser på hele kostnadsbildet. Man har også lengre leveringstid om man velger en normal fraktmetode og man har så godt som ingen reklamasjons mulighet.

Skrevet

Nå bestilte jeg mine lenge før de skulle på, så jeg kunne gå for sjøfrakt... Og da ble iallefall resultatet for min del ett meget rimelig alternativ :D Men for all del, det er jo endel å hente ang reklamasjon... Jeg har iallefall god garanti på mine, men det gjenstår jo om den vil fungere om det blir aktuelt da... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...