spruddel Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 Jeg fatter ikke at så mange har problemer med dem. Letteste er jo å ringe dem. Tror ikke jeg kan huske at jeg ikke har kommet gjennom på telefon der, og utrolig god service er det også der. De ringer opp igjen hvis de skal sjekke ting. Jeg fikk tilogmed levert varene mine på Valle Hovin av Frederick. Eneste som er ulempe for meg er at det er et stykke å kjøre ut dit i forhold til GS. Men som tidligere sagt her, 3 personer som skal starte opp en helt ny butikk, det krever en del arbeid. Så kanskje de ikke har tid til å besvare henvendelser på mail hele tiden, men selvfølgelig er det for dårlig hvis det er tilfellet at de nesten aldri svarer noen. Tror det blir bedre etterhvert.
mspec Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 spør du meg så er det å svare kunden på mail/tlf/sms det de burde prioritere høyest.det fungerer ikke at folket bare skal kjøpe delene som de aldri får..da vil de automatisk få dårlig rykte.Man bør alltid prøve å ordne opp,eller i det minste kunne si at varene ikke er på lager og at leveringstid blir 3uker el. oppstartfase eller ei,kundeservice er det viktigste uansett.hva er det som gjør det så hektisk at man ikke kan ta tlf eller svare mail?
miklysa Skrevet Mai 18, 2011 Skrevet Mai 18, 2011 Det folk skriver her er såpass skremmende at jeg betaler heller en tusenlapp mer hos min lokale bmw forhandler for det jeg skal ha enn å bestille det hos Schmiedmann..
SweetBMW Skrevet Mai 18, 2011 Skrevet Mai 18, 2011 Ok nå er på tide å klare opp litt her. Som jeg skrev tidligere i denne tråden så er Schmiedmann nettopp startet opp, men de går IKKE som egen butikk. De fungerer vel egentlig som er forlengelse av butikken i Danmark, og ALT må bestilles gjennom de, og det samme gjelder OEM BMW deler. Det må bestilles av BMW Tyskland, som så leveret til Schmiedmann DK, som SÅ sender til Schmiedmann Norge. Er det rart det tar tid? Det har vært litt oppstartsproblemer med nye avdelinger og det er det alltid. Så vidt jeg veit har ikek selve butikken i Bærum hatt noen offisiell åpning heller. I tillegg så står alt på nettsiden dems linket som på lager i Danmark, IKKE i Norge, og ting kan bli utsolgt der nede før de sender ordre på ting fra Norge. De har ellers et GODT oppfylt lager på slitedeler, og alltid kommet gjennom for meg. Har vært noen ting jeg har hørt om som folk ikke har fått tinga sine, og det er da ikke lett for de i Norge og måtte purre opp på de i Danmark som da må bestille inn om de ikke har på lager. Så bestiller de kanskje i batches på 100 sett blinklys f.eks og de får da ikke disse før produsent av lyktene har produsert disse og levert. Klarer det litt mer opp for folk nå?
hermanoo90 Skrevet Mai 18, 2011 Skrevet Mai 18, 2011 Jeg er meget fornøyd med Schmiedmann gutta! Tonnevis av kunnskap som skaper mye trygghet hos kunden. Har alltid blitt besvart på telefonen. Lengste jeg har ventet på en del har vært 3 dager fordi de får levering fra danmark 1 gang i uken, så jeg kan anbefale dem meget sterkt, og har man mulighet til å stikke innom og bor rundt en time unna eller mindre, så er det bare å ta seg tiden!
Thelax Skrevet Mai 18, 2011 Skrevet Mai 18, 2011 Jeg har som sagt handlet en god del der. Jeg kjøpte et komplett skinn interiør til min touring, og fikk det levert til Schmiedmann, da jeg skulle ha en palle med andre deler fra de. De møtte selger etter stengetid, og pakka interiøret på en palle uten ekstra kostnad. Så kjenner meg ikke helt igjen i all kritikken her. Er nok ikke bare Schmiedmann som kan ha problemer med leveringstid, dette har jeg opplevd fra alle jeg har handlet med opp igjennom årene. Har jobbet i bilbransjen siden 1995, så noe erfaring har jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå