Lommelom Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Har både Iphone og en Ipod liggende.Hva må man ha for at begge disse kan brukes i bilen.Ca pris på programeringen til i drive hos bmw. Fins det virkelig ikke en overgang eller noe sånn at man kan splitte signalet som går til cd skifter. Jeg har funnet ut på siden her at man kaster den ut.Rart det ikke finnes en eller annen smart løsning så begge kan brukes??. Hva er smartest bestille alt hos frx bavaria trondheim la de gjøre jobben,må jo dit for å programere. Eller kjøpe Iphone adapter på nett og smekke inn selv.Så kjøre til programmering?? Så lurer jeg på om det er plug and play med og bytte innvendig speil til en som har Garasje portåpner Ligger det batteri i speilet eller må man trekke opp strøm til speilet. Selvfølgelig mangler min BMW disse hellvetes koppholderne.Spør derfor om noen har skrudd litt bmw E60 hvor er dashbordet delt Frx man kommer over en delebil med disse koppholderne.JA da er klar over at det finnes noen jalla løsninger med klips som du fester i lufte ventilen eller den saken hvor du setter koppholderen oppå håndbrekket. Er hele dashbordet støpt i ett så er det jo selvsagt uaktuelt.Men hadde det derimot delt seg ved frx cd/dvd delen Er jo en del E60 også i norge på bilopphuggeri. Takker for alle innspill
Lommelom Skrevet April 17, 2011 Forfatter Skrevet April 17, 2011 Kan se ut som hele dashbordet må byttes. I alle fall i følge delenummer som jeg finner hos realoem.Om ingen har noe og tilføye ser dette rimelig døfødt ut. Tegneren som designet dette dashbordet med ingen mulighet til og ettermontere burde fått sparken Både på E34 og E39 var det jo koppholdere.Ja da dårlige var de.Men man hadde i alle fall mulighet til kjøp av nye. Har kommet tilbaka på F10/F11 Fant dette Dette er i alle fall alt man trenger. Litt drastisk og starte med fein sag og dremmel multi for min del
Lommelom Skrevet April 18, 2011 Forfatter Skrevet April 18, 2011 lurer enda jeg på om det er plug and play med og bytte innvendig speil til en som har Garasje portåpner Ligger det batteri i speilet eller må man trekke opp strøm til speilet. Eller ta strøm fra frx regnsensoren. Eller om det er en universal kobling der oppe så alle speil passer. Leter etter diagram så man kan se hvordan dette er koblet. Poster dette om jeg finner noe. Setter selvfølgelig pris på om noen har et svar.Synsing er også tillatt Skal hente bilen onsdag.Litt usikker på om det er på den. Ser jo mange som har montert i etterkant på E39 /E34. Trenger vel ikke all verdens med strøm en slik ting går jeg ut i fra
Lommelom Skrevet April 18, 2011 Forfatter Skrevet April 18, 2011 Noen som kan anbefale et ettermonterings kit til rygge kamera.Må vel inn å programmere etter på. Lurer også på om I drive knappen ble forandret på facelift utgaven.Noen som har peiling på dette HÅper en slik vil passe
Reef89 Skrevet April 18, 2011 Skrevet April 18, 2011 Her kan du lese litt om forskjell på pre face og face. viewtopic.php?f=1&t=66848
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå