RemiE39 Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Har netopp ttatt vår polishen på bilen og lurer bare på hvor ofte man skal polere?? Jeg brukte lakkrens og polish fra meguiars Noen sier 2 ganger i året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Det kommer litt an på hva slags produkter du bruker for det er forskjellig holdbarhet. Jeg syntes imidlertid - to - ganger i året er alt for lite, men så spørs det jo på hvor godt man ønsker å ta vare på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 Jeg vil ta godt vare på bilen min.og bruker bare meguiars produkter. og vasker 1-2 ganger i uka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Det holder nok med 2 ganger i året med polering. Voks kan du godt ha på fleire ganger. Kva slags voks bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 meguiars tech wax 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Viss Tech Wax 2.0 blir litt slapp, kan du legge på eit lag til i sommer. Da trenger du vanligvis ikkje bruke resten av midlene. Den er blitt slapp når vannet ikkje perler seg som den gjere no. (bruk vannslangen på rein bil for å sjå kva eg meiner) Hugs at Tech Wax 2.0 går som lakkforsegler. Dvs at den bør ha ei herdetid på 12-24 timer før den blir utsatt for vann, dugg osv. (for maksimal holdbarheit) Herdetiden starter når du har tatt av produktet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 Da vet jeg det:) Takker for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå