sanderbenjaminsen Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Jeg har en e46 318, og computeren sier nå at jeg må ha den på oljeservise. det er jo en lett jobb, men lurte på om lampen går av etter jeg har gjort det, eller om man må inn i computeren for å få skrud den av, eventuell andre måter å få den av? på forhond takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Må nullstilles ved hjelp av korrekt verktøy, eller slik; http://www.e46fanatics.com/forum/showth ... p?t=486429 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Du må nok inn på et verksted for å fjerne den lampen. Men vis du har tilgang på diagnose utstyr så kan du også få det til. Siste måte å gjøre det på er å kortslute pine 7 (i diagnose stikket) og jord. Men dette må du lese litt på, for er ikke helt sikker på fremgangs måten eller om det er pine 7. Det har vært oppe MANGE ganger her på forumet. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå