2maz Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Har et stort ønske om en AUX inngang i bilen min. Bilen: Bmw e39, 1999 mod. Med Professional Hifi system. DSP. Orginal cd skifter og Business radio/cd. Har lest igjennom utallige tråder ang dette, men folk er ikke så flink til å "avslutte" tråden sin med å vise løsingen. Så da kommer min tråd med spørsmålet: Er det NOEN som har prøvd å putte diverse overganger inn i cd skifter pluggene og fått dette til å funke bra? Om man har DSP har det noe å si for at man skal bruke cd skifter opplegget? Jeg offrere lett den cd skifteren for en aux plugg. Eller er det bare å bestille DICE og DSP adapter med en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Har du DSP bør du kjøpe Dice for DSP, dette har med hvordan Dice modulen snakker med spillern. Dice funker utmerket til E39, har du navi ville jeg vurdert Intravee. Den er litt dyrere men bedre styring av iPod etc. De fleste iPod enheter til E39 har AUX også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 Sikkert det letteste å bestille Dice ja. Har ikke navi. Er i hovedsak ute etter Aux'en for såvidt meg bekjent så kan man ikke styre Spotify på iphonen med spilleren uansett. Man må trykke manuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwFrik Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Hei! Korleis gikk dette? - gjer du meg ein Pm På "prosjektet" ? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå