M3 motorsport Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 1 sett, 18' gs felder selges. Er helt ubrukte, ligger i orginalesker. en felg er pakket opp å sett på! om jeg ikke husker helt feil er de 9' breie selges høystbydende over 5000
M3 motorsport Skrevet April 17, 2011 Forfatter Skrevet April 17, 2011 Skal fikse bilder onsdag eller torsdag. felgene står hos min far!
PenguiN- Skrevet April 18, 2011 Skrevet April 18, 2011 zhillen: hva i alle dager skal du med bilde? du ser vel like godt som meg at dette er BBS LM kopi felgene til GS og som selger skriver er de totalt ubrukt, så hva skal du med flere bilder da ? Jøye meg....ikke lenge før folk skal ha bilder av spacere, muttre, skruer, antenner og innvendige speil nå..
nitrox111 Skrevet April 19, 2011 Skrevet April 19, 2011 Lesja i nord-gudbrandsdalen! Bilde av Gudbrandsdalen ? XD
SondreLM Skrevet April 20, 2011 Skrevet April 20, 2011 Haha! Hvor mye blir det for frakt på disse felgene til Bergen?
LarsBMW Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Hva er innpress og bredde? Samme på alle fire eller? Ikke jeg tror svar takk.
Dørhåndtaket Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Er det gullsenter på felgene? Passerer Lesja i morra kunne evt tatt dem med da..
lbarstad Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 zhillen: hva i alle dager skal du med bilde? du ser vel like godt som meg at dette er BBS LM kopi felgene til GS og som selger skriver er de totalt ubrukt, så hva skal du med flere bilder da ?Jøye meg....ikke lenge før folk skal ha bilder av spacere, muttre, skruer, antenner og innvendige speil nå.. ikke glem ventiler og lyspærer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå