sveinern2 Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Hei. Da var det på tide med BMW igjen, har endlig tatt til fornuft så har droppet Audi Skal se på en e46 sedan nå til uka, hva bør jeg se etter? Noen spesielle feil som går igjen? Den jeg ser på nå er en 01mod 318. Selger ha opplyst om en liten rustflekk under pakninga til bakluka, dette er vel en standar plass det begynner å ruste?
Bellen Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Sjekk godt for rust. Under dører, under panseret der det ligg ned mot pakningen og skjermer er utsatt for rust. Prøvekjør bilen godt og hør etter ulyder, då spesielt i drivverket bak, det er ein svakhet på desse bilene før facelift. Slitte foringer og casterstag fremme er også en gjennganger på denne bilen.
TRF Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Ikke for å være vrien Bellen, men jeg vil like å se et casterstag på en e46. Bærearm er det dog, og slitte foringer i bakkant her er vanlig. Disse er enkle og greie å skifte.
Bellen Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Wups... Stabilisatorstag var det eg skulle skrive
kabeldeigen Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E46/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå