Blue BMW Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Jeg har en Bmw E46 320D 99 mod. Og er på jakt etter en Diesel pumpe! OG har følgende spørsmål. har fått navn på en pumpe som har stått i en 2003 mod E46 320D og lurer på om noen vet om det er stempel pumpe i disse eller? Stempel pumpe jeg må ha. Hva gjør jeg? mvh.
TRF Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 velkommen til forumet. dersom du tar deg 5 sekunder til å se på førstesiden i teknisk så finner du en tråd som det ikke går an å ta feil av, der står svaret på sprøsmålet ditt.
TRF Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 eventuelt tenkte jeg skulle tvinge i gang en vane der man bruker en halv kalori selv, før man ber andre bruke 10.
pajoe Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 eventuelt tenkte jeg skulle tvinge i gang en vane der man bruker en halv kalori selv, før man ber andre bruke 10. Skjønte den, og bifaller tiltaket. Og priser meg lykkelig over at det finnes personer som deg på forumet. (Siden jeg har et par TDS'er selv)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå