Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5


 Share

Anbefalte innlegg

Kanskje Apedersen ikke vil dele bosted med alle på bimmers? La oss tenke på litt på siste pm fra deg til meg der du klikka i vinkel for at jeg hadde skrevet hvor den alpinagarasjen fikk pengene fra...eneste jeg skrev var investor...og dere moderatorer klikka såååååå heftig...

 

Menmen...nok om det :)

 

Gleder meg til å se de nye felgene Apedersen! håper du satsa på søte små bamsefelger i 14tom med 16tom kant :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gitt den rollen til sjøbuse...han rekognoserer for meg og gir meg info... haha :P Når man har vunnet en mafiapris så trenger man ikke å styre å ordne med å holde kontroll på ting...man for andre til å jobbe for seg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha :P Du får meg til å le wicky!! (nei jeg er ikke homo, du er bare lættis! ) :P

Hvor lang tid tar det før hjulene er på plass og vi får nye bilder Pedersen?

Må du droppe black'd out-looken nå da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje Apedersen ikke vil dele bosted med alle på bimmers? La oss tenke på litt på siste pm fra deg til meg der du klikka i vinkel for at jeg hadde skrevet hvor den alpinagarasjen fikk pengene fra...eneste jeg skrev var investor...og dere moderatorer klikka såååååå heftig...

 

Menmen...nok om det :)

Kanskje du skulle fått deg enn annen hobby enn å prøve og ta meg på ting hele tia. Og kanskje lese gjennom ting som blir skrevet av meg før du begynner og klage på det. Jeg skrev ikke hvor han bodde. Jeg skrev han bodde en beta syd for bergen. Det kan være nesten halve Norge det. Han skrev selv hvilken by han bodde i. Det er noe annet enn og gi fullt navn og arbeidsplassen til folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skulle fått deg enn annen hobby enn å prøve og ta meg på ting hele tia. Og kanskje lese gjennom ting som blir skrevet av meg før du begynner og klage på det. Jeg skrev ikke hvor han bodde. Jeg skrev han bodde en beta syd for bergen. Det kan være nesten halve Norge det. Han skrev selv hvilken by han bodde i. Det er noe annet enn og gi fullt navn og arbeidsplassen til folk.

oi...se der ja..DER skrev du det jeg prøvde å forklare deg på PM... jeg skrev KUN at (navn) drev som (firma)..ikke HVA han (..........) i og hvor han bodde og hvor mye han tjente blablabla...og den infoen er tilgjengelig i de største avisene i Norge... på lik linje med infoen til Apedersen...

Tenk deg om to ganger før du lager drama a lillegutt :)

Endret av Sjøbuse
Fjernet navn of firma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha :P Du får meg til å le wicky!! (nei jeg er ikke homo, du er bare lættis! ) :P

Hvor lang tid tar det før hjulene er på plass og vi får nye bilder Pedersen?

Må du droppe black'd out-looken nå da eller?

 

 

Jeg tror han burde beholde chromelister etc...men det avhenger jo seff av nye felgene...

 

(du er litt femi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi...se der ja..DER skrev du det jeg prøvde å forklare deg på PM... jeg skrev KUN at (navn) drev som (firma) ..ikke HVA han (.......) i og hvor han bodde og hvor mye han tjente blablabla...og den infoen er tilgjengelig i de største avisene i Norge... på lik linje med infoen til Apedersen...

Tenk deg om to ganger før du lager drama a lillegutt :)

Og si noen bor i Norge og å fortelle navn. Hvordan bedrift han driver og hvordan man finner det på google er ikke helt det samme.

Den som skaper drama er nok ikke meg. Heller ikke jeg som skriver "nok om det" i masse tråder og fortsetter vidre like jævlig.

Var det noe mer nå så kan vi ta det på PM istedefor og ødelegge tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...