PenguiN- Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Skal kjøre nordover i morgen på påskeferie og mtp føret her i Trondheim har jeg allerede lagt om. Hvordan er veiene i sverige mtp snø og frost/is osv på denne tiden av året?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Du sier at du skal mot Troms. Regner med du mener troms fylke da. Har vel regna masse den senere tid så det burde vel gå greit. Det er jo saltfjellet da? Kan være lurt og ringe veisentralen før avgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Det har snødd her ja. Var sørpe på veien i dag mellom Rognan og Fauske. Du har jo Kråkmo også som kan være skummel. Jeg hadde ikke turt å kjøre med sommerdekk på den distansen, men det blir jo opp til deg det. Se her: http://www.vegvesen.no/trafikk/mobil/?report=605 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Saltfjellet var skikkelig med snø på lørdagen, hadde en kompis som kjørte over idag å sa det lå godt med snø i banen nå også, var stengt i mårrest og har vært kolonekjøring idag...kjør med vinterdekk for sikkerhets skyld! (sto en 740 med sommerdekk på hau i grøfta når jeg kjørte over) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 ville ikke kjørt med sommer dekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Ikke jeg heller. Her i Harstad er det snø på veiene så det holder. Blitt litt mer slapseføre idag da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Behold vinterdekkene på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 Noen som vet hvordan veiene nordover gjennom svergie er i forhold til veiene i norge ????? MED TANKE PÅ SNØ OG IS!! vil helst ikke legge om til 18" når jeg kjøpte meg 20" på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 skal til harstad fra trondheim..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 HUff, glad jeg ikke bor oppe i landet! her nede har vi sommer og sol hatt det i over en måned, går jo rundt i tshorte og shorts 20 grader i skyggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 HUff, glad jeg ikke bor oppe i landet! her nede har vi sommer og sol hatt det i over en måned, går jo rundt i tshorte og shorts 20 grader i skyggen Kan ikke fatte at man skal bo så langt nord, er gærnskap! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 HUff, glad jeg ikke bor oppe i landet! her nede har vi sommer og sol hatt det i over en måned, går jo rundt i tshorte og shorts 20 grader i skyggen Kan ikke fatte at man skal bo så langt nord, er gærnskap! Det skal du ikke gremmes over. Du er tross alt så priviligert at du får lov å prat nordlenning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Noen som vet hvordan veiene nordover gjennom svergie er i forhold til veiene i norge ????? MED TANKE PÅ SNØ OG IS!! vil helst ikke legge om til 18" når jeg kjøpte meg 20" på fredag Kjør i vei Er mye lettere og skifte hvist det er så glatt at du blir liggende i grøfta med hjulene i været Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 skal til harstad fra trondheim..! Vinterdekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 Kjører gjennom sweden jeg, har hørt om fine veier og gode strekninger der i mange år, så det må jo testes med 285 dekka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå