kabeldeigen Skrevet April 19, 2011 Skrevet April 19, 2011 Noen som har dekselet som skjuler sub og tilkomst til batteriet til en e39 touring liggende. Må være kledd med mørk grå teppe. Og feste klippsen må være i orden, da min er defekt Noen???
Otis Skrevet April 20, 2011 Skrevet April 20, 2011 Hahaha, jeg har samme feilen på mitt deksel. Men jeg trenger et svart. Jaja, de er faktisk ikke så dyr på koed da. Rundt 500,- mener jeg det var. Jeg har ikke giddet å bry meg om det.
kabeldeigen Skrevet April 20, 2011 Forfatter Skrevet April 20, 2011 Hahaha, jeg har samme feilen på mitt deksel. Men jeg trenger et svart.Jaja, de er faktisk ikke så dyr på koed da. Rundt 500,- mener jeg det var. Jeg har ikke giddet å bry meg om det. Perfeksjonist vet du Liker å vite at alt er 100% Vet du hva dette heter på koed?
Otis Skrevet April 20, 2011 Skrevet April 20, 2011 Joda, jeg er ganske så perfeksjonist selv, men siden jeg har skål matte i bagasjerommet så holder dekslet seg på plass uten klipsen. Derfor har jeg ikke brydd meg så veldig mye enda. Men delenummer finner du på bmwfans.info. Prisen finner du deretter på koed.no Svaret er slik; http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... rim_panel/ Og prisen er slik; 51-47-8-217-046 Klappe gepäckraum rechts NOK 586,00 / NOK 732,501 Så det koster 732,50 fra koed.no
kabeldeigen Skrevet April 20, 2011 Forfatter Skrevet April 20, 2011 Joda, jeg er ganske så perfeksjonist selv, men siden jeg har skål matte i bagasjerommet så holder dekslet seg på plass uten klipsen. Derfor har jeg ikke brydd meg så veldig mye enda.Men delenummer finner du på bmwfans.info. Prisen finner du deretter på koed.no Svaret er slik; http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... rim_panel/ Og prisen er slik; 51-47-8-217-046 Klappe gepäckraum rechts NOK 586,00 / NOK 732,501 Så det koster 732,50 fra koed.no Skål matte her og, men må mann så mann. Takker så mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå