Gå til innhold

Montert Sub i E39 Rister å braker

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig fått montert min Rockford Fosgate P3L-S12 i bilen, men når jeg spiller så rister å braker det sånn, jeg klarer ikke helt å lokalisere hva som gjør det, hva er mest vanlig i E39? hattehylle eller veggen inn mot coupe?

En annen ting jeg lurer på, hvordan spiller man inn en sub?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mye rart som kan riste og bråke i en sedan. Med basskasse i bagasjen så er det stor sjangs for at både hattehylle og bagasjelukk rister en del. Hadde hvertfall det i min(til og med spoilern dirra :P) Noen ganger rister skiltet voldsomt også, kommer ofte en irriterende lyd inne i bilen av dette.

Hvis du skulle klare å lokalisere det, så kan man bruke dempemateriale på det(ikke det på biltema/bilXtra).

Et høyttalerelement "spilles inn" ved å være i bruk, er ikke noe man skal bekymre seg noe særlig over, bare å spille musikk som vanlig. Du vil kanskje merke at lyden blir bedre etter hvert som elementet brukes, men det tar gjerne noen titalls timer. Noen tar det jo så langt at de setter elementet til å spille sinustoner på nesten full guffe i noen dager før de tar det i bruk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått montert min Rockford Fosgate P3L-S12 i bilen, men når jeg spiller så rister å braker det sånn, jeg klarer ikke helt å lokalisere hva som gjør det, hva er mest vanlig i E39? hattehylle eller veggen inn mot coupe?

Er jo ikke så rart med tanke på hvilket element du har satt inn, hehe....

Dempematter i lokket og på sideveggene gjør underverker, men så kommer den ræva lyden fra RF suben din mere fram da.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke så rart med tanke på hvilket element du har satt inn, hehe....

Dempematter i lokket og på sideveggene gjør underverker, men så kommer den ræva lyden fra RF suben din mere fram da.... ;)

Hva mener du med det? synes den spiller bra jeg, bortsett fra vibrasjoner å risting, men det forekommer vel med de fleste Subber.

Tror du bare er misunnelig jeg :mrgreen::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...