Marius;) Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Ja da var det vel på tide med en tråd fra meg også Enkli bortkastet iåmed at jeg er ferdig:P Det startet da i påsken 2010 at jeg kjøpte dette "vidunderet" enkli vil jeg ikke gjøre noe med utseende for jeg er veldig fornøyd med "stuket".. da jeg kjøpte denne var dett e34 535 motor som topp-pakningen var gåen på, jeg fikset problemet med det MEN så var det jo problemer med bremser som hang på. Da fikk jeg rett å slett så leia at jeg solgte motoren til en kamerat å satt bort prosjektet. ( jeg var i militæret for øyeblikket, så økonomien var ikke på topp:P ) understell er blanding av type e36 325 framstilling med m3 3.2 bærearmer med powerflex foringer, bakstilling er av type compact med powerflex:) Når jeg dimmet var planen s50b30 MEN som alltid har jeg en god kamerat som klarte å overbevise meg om at jeg skulle gå for motoren hans ( S38b36 ) ANGRER IKKE PÅ DET!!! motor bytte gikk vel på 4dager å en million timer:P en veldig tålmodig ( Thorbis ) Takk til deg:) Men slenger ut noen bilder fra 3.5 sommeren å 3.6 tiden:) Kom gjerne med kommentarer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Rå både motormessig og utseendemessig. Alpinaleppa er jo retrosexy (nytt ord?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius;) Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 Jo er veldig fornøyd med resultatet:) Godt ordvalg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 det var da no lekre bilder du fant av meg også da marius. ingen bilder av eiern som sto med henda i fanget da? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius;) Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 det var da no lekre bilder du fant av meg også da marius. ingen bilder av eiern som sto med henda i fanget da? hehe jeg lå under med eksosen å div:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 haha ja når alt var ferdig ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius;) Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 Div:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius;) Skrevet April 22, 2011 Forfatter Share Skrevet April 22, 2011 Ris å ros er lov:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 motorn min!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Ris å ros er lov:P jævli feit bil ass!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Rå bil med mye bra deler. Håper du blir med på et treff eller tre til sommeren. Moro med en tur utafor bygda i ny og ne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 S38 i E30 blir aldri feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius;) Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 Da har jeg endelig hatt jomfru turen som jeg lenge har ventet på!!!!!! det var faktisk helt rått:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 og ingen bilder. dårlig! blei frakjørt av tdsn da hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå